Top move: squat met Dumbbell Chest Press

Deze workout móét je echt proberen. Je traint namelijk je hele lichaam met slechts één move.

Lees ook

Deze workout móét je echt proberen. Je traint je hele lichaam met slechts één move. Dat moeten we hebben, toch?

Deze oefening combineert de squat met de Dumbbell Chest Press. Je traint je schouders, armen, benen, rug, buikspieren, bilspieren en quadriceps allemaal tegelijk. Maak je klaar om te zweten!

Zo doe je het

1. Hou een halter met beide handen tegen je borst aan. Hou je ellebogen naast je zijden. Je voeten moeten op schouderbreedte uit elkaar staan. 

2. Breng je lichaam zo ver mogelijk naar beneden. Aan het einde van de squat strek je je armen recht vooruit. Daarna breng je ze weer terug naar je borst. Neem even pauze en duw jezelf daarna weer omhoog naar de beginpositie. 

Lees ook:

Beeld: iStock, bron: Women’s Health

Laatste nieuws

Zie ook

Zwembad

Shocking: een zwembad is viezer dan je denkt

Ga jij binnenkort op vakantie? Denk dan maar even goed na voor je een duik neemt!
verbrand

Verbrand? Met deze hack verlicht je binnen 10 seconden de pijn

Voorkomen is natuurlijk beter dan genezen, maar dit is een goede truc om achter de hand te hebben.
calorieën bad

Bewezen: een uur in een warm bad staat gelijk aan sporten

Dit hoef je ons geen twee keer te vertellen.