Workout voor je biceps én schouders

De hammer curl en de shoulder press zijn goede op zichzelf staande oefeningen. Maar als je ze combineert, werk je in minder tijd aan je biceps én scho

Lees ook

De hammer curl en de shoulder press zijn goede op zichzelf staande oefeningen. Maar als je ze combineert, werk je in minder tijd aan je biceps én schouders. 

Dankzij de dumbbell hammer curl to press kun jij straks zware dingen optillen, 45 minuten lang een haardroger vasthouden en iedereen verslaan bij het armworstelen.

Zo doe je het

1. Hou de dumbbells aan de zijkanten van je lichaam. Je handpalmen moeten naar je benen wijzen en je voeten moeten uit elkaar staan op heupbreedte. Breng de dumbbells naar je schouders.

2. Strek daarna je armen uit boven je hoofd. Ga daarna terug naar je schouders en daarna terug naar het begin. Herhaal deze oefening meerdere keren.

Lees ook:

Bron: Women’s Health

Laatste nieuws

Zie ook

Suppen

6 Redenen waar suppen je nieuwe favoriete sport wordt

Check snel of deze uitdagende sport iets voor jou is.
Zwemmen

Bewezen: dit is waarom zwemmen zo goed is voor je mental health

Dat sporten goed is voor je gezondheid, wisten we natuurlijk al lang, maar een duik nemen heeft nog een aantal extra fijne voordelen. Benieuwd welke dat zijn?