What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.

Happy in Shape verzamelt elke week de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

ASICS lanceert NAGARE Women’s collectie

ASICS lanceert de nieuwe NAGARETM collectie voor vrouwen. De nieuwe collectie is ontwikkeld met vrouwspecifieke technologieën, waardoor de lijn de manier waarop vrouwen bewegen, ondersteunt. Comfortabele apparel, zodat vrouwen zich kunnen concentreren op het positieve gevoel dat hardlopen met zich meebrengt. De lijn bevat schoenen, running tops, tights, een jack en een bh. Je shopt de collectie hier.

Laat jouw huisdier professioneel fotograferen én ondersteun daarmee de dierenambulance

Geef jouw huisdier het leukste cadeau ooit voor dierendag: een portret van zichzelf! Speciaal voor Dierendag kun je bij Kamera Express op vrijdag 1 en zaterdag 2 oktober voor €5 je huisdier door een professionele fotograaf laten vastleggen. En terwijl het resultaat afgedrukt wordt zodat jij hem kunt inlijsten, worden andere dieren geholpen. Alle opbrengsten worden namelijk gedoneerd aan de dierenambulance bij jou in de buurt. Check hier welke vestiging bij jou in de buurt zit.

Dr. Hauschka lanceert nieuwe blushers en highlighter

Stralen doe je van binnen en van buiten. De twee nieuwe sprankelende kleuren blush en een nieuwe highlighter helpen daarbij: ze accentueren de vorm van het gezicht en verzorgen met hun heilzame plantenextracten het gezicht op een liefdevolle manier. Ze maken het eenvoudiger dan ooit om een frisse en gezonde uitstraling te krijgen. Lichtreflecterende, minerale pigmenten en medicinale plantenextracten zorgen ervoor dat de wangen niet alleen kleuren maar ook heerlijk verzorgd aanvoelen. Meer info vind je hier.

Casa del Fermentino introduceert Cashew Fermentino

Casa del Fermentino gelooft dat plantaardig genieten het nieuwe genieten is en introduceert daarom een nieuwe aanwinst in het luxe kaasschap bij Jumbo. Met de Cashew Fermentino varianten Fijne Kruiden en Bloomy Rind geven zij een antwoord op de vraag naar pure, plantaardige voeding. De Fermentino producten bestaan slechts uit cashewnoten, water, een snufje zout en plantaardige kruiden. De kracht van de smaak is afkomstig van het fermentatieproces. Perfect voor genietmomenten zoals een kaasplankje met een goed glas wijn! Meer info vind je hier.

Charlotte Tilbury is Leaping Bunny gecertificeerd

Charlotte Tilbury Beauty heeft zich sinds de lancering in 2013 aan cruelty free engagement gehouden maar is nu ook officieel Leaping Bunny gecertificeerd door Cruelty Free International. Het Leaping Bunny programma van Cruelty Free International is de internationale gouden standaard in dierproefvije beauty. Het wordt toegekend aan merken die voldoen aan strenge, wereldwijde toegepaste criteria.

Decathlon lanceert perfecte sportkleding voor ieder vrouwenlichaam

Het sportmerk komt met een gloednieuwe plus size lijn bestaande uit essentiële kledingstukken voor vrouwen met een maatje meer. Een voorbeeld hiervan zijn de leggings met hoge taille. Deze zijn ondoorzichtig en daarmee squat proof. De bh's bieden extra ondersteuning en zijn daarmee ideaal voor intensieve HIIT-sessies of danslessen. Decathlon hoopt met deze collectie dat iedereen zelfverzekerd het plezier van sport kan ervaren. Je shopt de collectie hier.

Nieuw bij Molton Brown: Botanical Hair Care

Molton Brown, de parfumexperts uit Londen, lanceren botanische haarverzorging met vier op maat gemaakte collecties: Balancing, Volumising, Hydrating en Repairing. Elke collectie is verrijkt met een kruid uit de duurzame landbouw: frisse brandnetel, kalmerende kamille, aromatische venkel en verkwikkende koriander. De flessen zijn geïnspireerd op de eerste Molton Brown verpakkingen; uitgevoerd in een bruine tint die doet denken aan de traditionele apothekersflessen, met een charmante illustratie van elk kruid. Zoals alle producten zijn ze 100% veganistisch, vrij van parabenen en ftalaten, en siliconenvrij. Je shopt de collectie hier.

Nederland heeft gekozen: dit zijn de twee nieuwe limited edition Milka-smaken

Vorig jaar september riep Milka voor het eerst de hulp van Nederlanders in om een nieuwe Milka-smaak te bedenken. Er werd massaal gereageerd. Meer dan 60.000 mensen hebben hun unieke smaak ingezonden en daarvan heeft Milka de twee nieuwe smaken gekozen. De typisch Nederlandse smaken ‘Onze koffie date’ en ‘Ons appeltaart genietmomentje’ zijn als winnaars uit de bus gekomen. De twee nieuwe chocoladerepen zijn als limited edition verkrijgbaar. Hier lees je de verhalen achter de smaken.

NIVEA lanceert NATURALLY GOOD dagcrème met biologische hennepzaadolie

De NATURALLY GOOD dagcrème, met 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong, is speciaal ontwikkeld om de gestreste huid weer in balans te brengen en de teint te egaliseren. De hennepzaadolie draagt daar aan bij. Hennep is al meer dan 1800 jaar een fundamenteel kruid in Chinese traditie, vanwege haar voedende en verzachtende eigenschappen. De NATURALLY GOOD dag- en nachtcrèmes zijn niet alleen zacht voor de huid, maar ook voor de planeet. Ze zijn namelijk allemaal CO2-gecompenseerd! Je vindt de hele collectie hier.

Allbirds creëert Natural Run-kleding waarin je hard kunt lopen én zacht voor de planeet kunt zijn.

Sportkleding is gemaakt om je in het zweet te werken, maar helaas is de productie ervan vaak schadelijk voor de planeet. Daarom lanceert Allbirds na 2 jaar en meer dan 70 iteraties de Natural Run-collectie. De ademende, zweetafvoerende, sneldrogende en comfortabel rekbare designs zijn perfect om in te sporten en voldoen ook nog eens helemaal aan de industriestandaard. De Natural Legging is zelfs tot 2x meer ademend dan de toonaangevende synthetische alternatieven op de markt. Wat aantoont dat natuurlijke materialen de strijd met plastic kunnen aangaan en winnen. Dit is de eerste sportkledinglijn in de industrie die volledig gelabeld is met haar CO2-voetafdruk. Tof! Je shopt de collectie hier.

JOHN FRIEDA® introduceert Deep Cleansing Scrub in Detox & Repair-verzorgingslijn

De Detox & Repair-lijn bestaat uit een shampoo, conditioner, haarmasker en nu ook een haarscrub. Deze scrub is verrijkt met natuurlijke hennep-exfolianten die op milde wijze verouderde huidcellen, overtollig talg en productresten verwijderen. Daarnaast is cannabis sativa zaadolie – bekend om zijn voedende eigenschap – toegevoegd aan de formule van alle producten in de lijn. De Detox & Repair Deep Cleansing Scrub is exclusief verkrijgbaar bij Etos. Meer info vind je hier.

Laatste nieuws