NA-KD lanceert eigen beautymerk

Yes!
beauty

Het Zweedse modemerk NA-KD introduceert een eigen beautymerk onder de naam NKD/BTY. Dit maakt het razend populaire merk zojuist bekend in een persbericht.

NKD/BTY

Het beautymerk wil natuurlijke schoonheid benadrukken als tegenreactie op een wereld van filters en kunstmatige schoonheid. Het streeft voor individualisme boven perfectie en richt zich op zelfacceptatie. 

"NKD/BTY staat voor het idee dat er geen schoonheidsfoutjes zijn. Alleen mogelijkheden om onze eigenheid te vieren", aldus NA-KD's brand director, Natasha Billing.

Strategie

Het introduceren van een eigen beautymerk past geheel binnen de strategie van NA-KD om snel te groeien en relevant te zijn voor klanten wereldwijd.

NKD/BTY is te koop vanaf 10 december. Dit is echter slechts een eerste aanzet van het complete aanbod. So more to come!  De producten zijn volledig dierproefvrij en prijzen liggen tussen de €12 en €39.

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5f6caec994278', placement: 'Below Article Thumbnails', target_type: 'mix' });