What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.

Happy in Shape verzamelt regelmatig de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

Holland & Barrett biedt een 100% natuurlijke wellness ervaring
Toe aan ontspanning tijdens een koude winteravond, na het sporten of aan het einde van een drukke werkdag? Het 100% natuurlijke kersenpitkussen van Holland & Barrett zorgt voor een volledige wellness ervaring in eigen huis. Je kunt het kussen voor meerdere doeleinden gebruiken: warm ‘em op in de magnetron en leg hem tegen de voeten, buik of rug aan. Of leg het kussen in de koelkast of vriezer en geniet van een heerlijke verkoeling tijdens een zomerse dag. Ook leuk: door het kersenpitkussen in te sprayen met een geurige kussenspray creëer je thuis een spa moment. Je koopt hem hier.

Zien: de nieuwe en krachtige verpakkingen van Synofit
Het uitgangspunt van alle Synofit-producten zijn bewezen werkzame ingrediënten van hoge kwaliteit. In de afgelopen jaren is het aanbod van Synofit uitgebreid en zijn er voor verschillende leeftijden en behoeften softgels, vloeibare supplementen en capsules bijgekomen. Van producten voor gewrichten, spieren en botten tot aan producten voor de huid, bloedvaten en het hart. Het merk heeft nu een nieuwe look die de transformatie die het merk heeft gemaakt sinds de oprichting dertien jaar geleden symboliseert. Zo zijn bijvoorbeeld de kleuren gebaseerd op de ingrediënten. Ander leuk nieuws: het merk lanceert ook nieuwkomers in het assortiment – Airflow Care, een product voor de luchtwegen, én een volledig vernieuwde versie van Cardio Care. Je koopt de producten hier.

PUMA lanceert haar nieuwe generatie hardloopschoen: De ForeverRUN NITRO
PUMA heeft een nieuwe schoen toegevoegd aan haar running assortiment, de ForeverRUN NITRO. Een nieuwe generatie hardloopschoen voor iedere type renner en elk niveau. Nadat de ForeverRUN in het lab is getest, heeft PUMA de ForeverRUN ook op het veld laten testen door 196 renners, tijdens hun grootste slijtage test ooit. Ze vonden dat de ForeverRUN stabieler is dan andere hardloopschoenen, de pronatiesnelheid hielp verminderen en de piekschok/acceleratie van het scheenbeen verminderde. Dankzij de NITRO foam-laag met dubbele dichtheid vonden de renners de schoen ook zachter en responsiever dan een traditionele stabiliteitsschoen. Je shopt hem hier.

Mis het niet: The Self-Made Summit
Op 16 maart 2023 beklimmen vrouwelijke rolmodellen het podium van alweer de 4e editie van The Self-Made Summit: hét Nederlandse business event voor ambitieuze vrouwen op zoek naar zakelijke groei, persoonlijke ontwikkeling en inspiratie. Het programma van The Self-Made Summit bestaat uit een serie keynotes, masterclasses, power-up panels en workshops door top-notch sprekers uit binnen- en buitenland. Zo’n 40 vrouwelijke sprekers delen hun ervaringen en lessen, waaronder Designer en founder van fashion en lifestyle brand Josh V Josh Veldhuizen, Editor in Chief van LINDA meiden Mandy Woelkens en CEO & Founder Mama Deli & Meest Veelbelovend Zakenvrouw van 2022 Marielle Smit. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. ondernemerschap, inclusiviteit en gendergelijkheid op de werkvloer, investeren, Personal branding/PR en verder groeien in je carrière. Meer info en tickets vind je hier.

Beyond Meat lanceert plantaardig Chicken-Style assortiment in Nederland
Beyond Meat, een voorloper op het gebied van plantaardig vlees, breidt het aanbod uit in Nederland met een reeks overheerlijke plantaardige Chicken-Style producten, waaronder de gloednieuwe Beyond Burger Chicken-Style, Beyond Schnitzel, en Beyond Tenders. Zoals alle Beyond Meat-producten, zijn ook de Beyond Chicken-Style-producten gemaakt van plantaardige ingrediënten en zo ontwikkeld dat ze qua textuur, bereidingswijze en smaak voldoen aan de verwachtingen van de consument. Je vindt ze in de schappen van geselecteerde Albert Heijn- en Jumbo-winkels.

James Dyson Award 2023 is open voor inzendingen!
De James Dyson Award, een jaarlijkse ontwerpwedstrijd met een focus op duurzaamheid, is vanaf woensdag 1 maart weer open voor inzendingen van jonge uitvinders die ideeën hebben om onze planeet te verbeteren. Sinds 2005 daagt deze ontwerpwedstrijd ondernemende studenten en pas afgestudeerden in de ingenieurswetenschappen uit om een wereldwijd probleem aan te pakken, van milieukwesties tot het verbeteren van de gezondheidszorg. Eerdere winnaars hebben oplossingen ontwikkeld om de recycling van plastic en om de medische diagnostiek thuis te verbeteren. Kandidaten kunnen zich vanaf 1 maart tot en met 19 juli 2023 inschrijven via www.jamesdysonaward.org.

Hands Off My Chocolate lanceert eerste chocolade amandelen met 100% plantaardige melkchocolade
Maak kennis met de 100% plantaardige Bites Almond: Sweet & Salty amandelen omhuld met een dikke laag romige vegan melkchocolade op basis van rijstmelk. En die zijn minstens zo lekker of zelfs lekkerder dan de populaire chocoladesmaken met koemelk. De reden? De CO2 impact van chocolade wordt voor maar liefst voor 50% veroorzaakt door de koemelk die erin zit. Een gewone melkchocoladereep stoot daarmee gemiddeld 6,0 CO2 per kg uit. Dit staat gelijk aan 30 kilometer autorijden. De Hands Off chocolade stoot 35% minder CO2/kg uit zodat je zonder schuldgevoel kunt genieten. De Bites Almond zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en hier via de website van Hands Off My Chocolate.

Dopper introduceert de meest duurzame fles ter wereld
De nieuwe Dopper Original – gemaakt met 85% afval – is als eerste herbruikbare flessen-collectie ter wereld Cradle to Cradle Certified® Gold. Dit is het bewijs dat elke Dopper Original-fles, van ontwerp tot einde van de levensduur, is geproduceerd met het grootste respect voor de planeet, volgens de strengste milieunormen en klaar is voor de circulaire economie. De nieuwe Dopper Original is te verkrijgen in negen kleuren, waarvan drie nieuwe. Je koopt ze hier.

Huda Beauty lanceert nieuwe producten
Geïnspireerd op de jaren ’90 en Huda’s huidige make-up routine, waar zij vooral naar matte oogschaduw tinten grijpt, lanceert Huda Beauty twee nieuwe oogschaduwpaletten genaamd Warm Matte Obsessions en Cool Matte Obessions en een Creamy Kohl Longwear Eye Pencil. Met deze veelzijdige producten geeft Huda alle tools die nodig zijn om moeiteloos een ooglook te definiëren en de grenzen van het contouren en vormen van de ogen te verleggen. Creëer een on-the-go, chique of tijdloze look in enkele minuten. De producten zijn verkrijgbaar bij ICI PARIS XL en The Beauty Editor.

Reebok lanceert de Nano X3: de meest comfortabele sportschoen
Maak kennis met de nieuwste uitvoering van ‘the Official Shoe of Fitness’: de Nano X3. Ontworpen met een focus op ultiem comfort, bevat de Nano X3 een veelzijdig en stijlvol design dat elk type sporter het zelfvertrouwen geeft grenzen te verleggen en iedere uitdaging in de sportschool aan te gaan. Naast de focus op comfort, is dit de eerste Nano met het splinternieuwe Lift and Run Chassis-systeem dat de Nano X3 niet alleen een fitness schoen maakt waarin je kunt liften, maar ook in kunt hardlopen. We like! Je koopt ze hier.

No Fairytales verkoopt nu ook overheerlijke repen
Voedselverbeteraar No Fairytales introduceert de eerste reep die op alle fronten beter is dan het gemiddelde product in het tussendoorschap. De repen scoren aanzienlijk beter als het gaat om suikers, calorieën en vezels. Veel producten in het tussendoorschap wekken de suggestie gezond te zijn, maar zitten vaak boordevol suikers1. Een No Fairytales reep bevat slechts 99 calorieën en door de basis van krokante granen en peulvruchten is het tussendoortje lekker én voedzaam. Je hebt de keuze uit naturel, Banaan en Pinda Pretzel en vindt ze in de schappen bij Albert Heijn.

Nieuw Nederlands luiermerk gaat de aanval aan met luierafval
Het gebruik van babyluiers zorgt voor heel veel afval. Echt veel, want in Nederland gebruiken we naar schatting 1 miljard luiers per jaar (!). Dit zorgt voor een flinke berg luierafval, gelijk aan een file volle vuilniswagens van Groningen tot Maastricht. Toddy gelooft dat dit anders kan, en maakt het ouders makkelijk om de helft van hun luierafval te besparen. Met duurzame wegwerpluiers van hoge kwaliteit, gratis wasbare luiers én toegang tot een handige zindelijkheidsapp. Goed voor jouw kindje, je portemonnee en de planeet! Meer info vind je hier.

Regelmatig lees je op Happy in Shape in de What’s New de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen. Houd onze website dus in de gaten om bij te blijven!

Laatste nieuws