What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle!

Happy in Shape verzamelt regelmatig de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

‘Notox’: zeg ‘nee’ tegen botox en ‘ja’ tegen de FOREO BEAR™ 2 collectie

Anti-aging producten blijven stijgen in populariteit. Naarmate we ouder worden, zijn fijne lijntjes en rimpels steeds beter zichtbaar. Producten voor huidverjonging in de vorm van crèmes, supplementen of zelfs een bezoek aan de cosmetisch arts; beauty lovers zijn altijd op zoek naar de ultieme manier om de huid glad en strak te houden. Op TikTok is een duidelijke trend zichtbaar naar niet-invasieve vormen van huidjonging. ‘Notox’ is de beauty term waar ‘nee’ wordt gezegd tegen botox en ‘ja’ tegen hulpmiddelen zonder naalden. FOREO sluit zich hierbij aan en lanceert de BEAR™ 2 collectie: niet-invasieve facelift apparaten die de stevigheid en elasticiteit van de huid verbeteren, met het comfort van thuis.

foreo

Brooks Running lanceert Green Silence Ghost 15: meer aandacht voor de voeten, maar een lagere ecologisch voetafdruk

Met de lancering van de Green Silence Ghost 15 zet Brooks Running, expert in prestatiegerichte schoenen, de volgende stap op weg naar het behalen van zijn klimaatdoelstellingen om zo de uitstoot van broeikasgassen (BKG) te verminderen en in 2040 een netto nul BKG-uitstoot te bereiken. De Green Silence Ghost 15 laat zien hoe Brooks innovatieve manieren inzet, door het gebruik van gerecyclede materialen en verfprocessen met een lage milieu- impact. De Green Silence Ghost 15 bevat ‘dope dyed’ textiel en heeft het grootste aandeel aan gerecycled materiaal in vergelijking met andere Brooks schoenen. De Green Silence Ghost 15 sluit aan op de ambitie van Brooks om tegen 2030 in elk product – in zijn volledige productlijn – minstens 50% gerecycled of bio-based materiaal te verwerken. Al deze inspanningen hebben de BKG-uitstoot met 5% per paar verminderd, vergeleken met de Ghost 15.

GSG15 is vanaf 1 september 2023 online verkrijgbaar op www.brooksrunning.com en bij retailers wereldwijd voor €160,-

brooks

Lekker, gezond, snel en kleurrijk. Welkom bij Dam Tasty! Nieuwe healthy hotspot opent aan de Zeilstraat in Amsterdam

Dam Tasty opent de deuren in Amsterdam-Zuid. De funky, kleurrijke zaak is er voor iedereen die op zoek is naar een gezonde, duurzame en snelle maaltijd waarbij duurzaamheid en bewustwording centraal staan. Want gezond eten is not so hard, not so boring! Een gezonde levensstijl en bewust zijn van wat je eet en drinkt. De twee vrienden Hein Vermanen en Behrooz Tanori kennen niet anders. Maar even snel iets te eten scoren in Amsterdam als dit je standaard is, was tot nu toe onmogelijk voor de twee vrienden. Dan maar zelf doen. Na drie jaar voorbereiding haakt ook Boy Leonidas aan en komen in Dam Tasty hun kennis van gezonde voeding, de beste ingrediënten, de lekkerste gerechten en een kleurrijk interieur samen. Deze nieuwe healthyhotspot is zeven dagen per week geopend voor een goede maaltijd of even snel iets tussendoor. Binnen, op het zonnige terras, voor takeaway en thuisbezorgd.

Bezoek “Street Love” een tentoonstelling in samenwerking met Amsterdam Street Art bij art’otel Amsterdam

Van afgestudeerde kunstacademie-alumni die hun creatieve pad begonnen te verkennen met spuitbussen op straat, tot creatieve fotografen met een passie voor ruwe texturen en het vastleggen van iconische straattaferelen. Ook illustratoren en ontwerpers hebben hun schetsboeken en computers achter zich gelaten om adembenemende kunstwerken rechtstreeks op straat te creëren. Bovendien zijn er gevestigde kunstenaars die hun kunst wereldwijd in galerijen tentoonstellen, maar nog steeds hun oorspronkelijke liefde voor de straat omarmen. Het is hun persoonlijke vertaling van hun eigen creatieve pad die hen heeft gevormd tot de kunstenaars die ze vandaag de dag zijn.

Waar? art’otel Gallery Amsterdam, Prins Hendrikkade 33 De expositie is nog tot 16 november 2023 dagelijks gratis te bezoeken van 11:00 uur tot 23:00 uur.

In 120 seconden helemaal zen met exotische klanken uit Maleisië

Nieuw in de collectie soundboxen van Relaxound is de Junglebox. Deze nieuwe box neemt je mee in een mysterieuze jungle vol exotische dieren en planten. Ver weg van het dagelijkse leven duik je in een kleurrijke wereld en voel je je verfrist. De soundscape wordt geactiveerd door een bewegingssensor en klinkt gedurende 120 seconden. Met een kleine draaischakelaar kan het volume individueel worden aangepast of volledig worden uitgeschakeld. De geluiden komen uit de jungle van Maleisië. Je batterij opladen was nog nooit zo eenvoudig.

Luister hier naar de Junglebox.

FABIENNE CHAPOT presenteert AW23 collectie “VIVE LA FOLIE”

De AW23-collectie van Fabienne Chapot, Vive la Folie, is geïnspireerd op de flamboyante en decadente geest van de “Bright Young Things”. Deze groep rebelse kunstenaars, schrijvers en bohemiens waren de eerste socialites van de jaren 20, van wie elke stap precies werd gevolgd door de pers in Londen en Parijs. Ze combineerden high society met avant-garde en brachten opvallende creativiteit mee in alles wat ze deden. Nu, precies 100 jaar later, viert Fabienne Chapot hun energie, ervaringen en sprekende stempel op de geschiedenis.

Eucerin komt met verhelderende oogcontourcrème

Eucerin breidt haar Anti-Pigment routine uit met de Eucerin Anti-Pigment Verhelderende Oogcontourcrème. Als toonaangevend merk in dermatologische huidverzorging heeft Eucerin een formule ontwikkeld om veilig en effectief donkere kringen onder de ogen, maar ook zwellingen en fijne lijntjes aan te pakken. 92% van de gebruikers geeft aan dat de donkere kringen zijn verminderd na 2 weken. De diepgaande hydratatie van de crème zorgt voor een stralende en uitgerust uitziende huid. Welkom, frisse oogopslag!

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Eucerin Nederland (@eucerin_nl)

Regelmatig lees je op Happy in Shape in de What’s New de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen. Houd onze website dus in de gaten om bij te blijven!

Beeld: Adobe stock

Laatste nieuws