What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle!

Happy in Shape verzamelt regelmatig de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

Tweede editie van het ADE Golf Tournament

Het ADE Golf Tournament is terug voor de langverwachte tweede editie. Dit speciale tournament zal plaatsvinden op vrijdag 20 oktober op The International: één van de beste golfbanen van Nederland. En zoals de naam het al zegt, vindt de tweede editie van het tournament plaats tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) waardoor (dance) music professionals uit de hele wereld naar Amsterdam afreizen. Doordat de eerste editie een groot succes was, nodigen organisatoren Marc Wesseling en Eric Keijer artiesten, boekingsagenten, promotors en liefhebbers uit de wereld van muziek, entertainment en media uit voor een dag ontspanning. Wil jij als organisatie dus deelnemen aan dit té leuke evenement?

Inschrijven kan via www.ade-golf.com.

The House of Beauty in het teken van Breast Cancer Awareness Month

Van 11 tot en met 14 oktober opent Estée Lauder Companies The House of Beauty pop-up haar deuren aan de Haarlemmerdijk 137 van 11:00 uur tot 18:00 uur. Het doel van deze pop-up is om meer bewustwording te creëren rondom borstkanker. Estée Lauder Companies besteedt ieder jaar aandacht voor borstkanker om op deze manier de onderzoeksfondsen te ondersteunen. Een mooi doel, met een creatieve invulling. Wat je kan verwachten van de pop-up? Onder andere beautyrituelen, verschillende Pink Ribbon Limited Edition beautyproducten, spa-behandelingen, how to’s, skincare routines hoofdhuidanalyses en yogales waarbij je tegelijkertijd een bijdrage leveren aan onderzoeken. Zeker een bezoekje waard!

Om deel te nemen aan de beautyworkshops, tutorials en yogalessen is inschrijving verplicht via www.houseofbeauty.com.

Tomorrowland geeft aftrap voor 20-jarig jubileum tijdens Amsterdam Dance Event

Tomorrowland bestaat volgend jaar 20 jaar en trapt het speciale jubileumjaar af tijdens Amsterdam Dance Event van woensdag 18 tot en met vrijdag 20 oktober. Tomorrowland, dat voor het eerst werd gehouden in 2005 in Boom, België, is sindsdien uitgegroeid tot een van ’s werelds meest iconische festivals en verenigt de wereld nu al bijna 20 jaar. Het wereldberoemde festival tovert de historische locatie De Rode Hoed in het bruisende hart van Amsterdam nu drie dagen lang om tot een magische Tomorrowland Expo, waar mensen uit alle hoeken van de wereld een unieke en gratis ervaring wordt geboden. Meer info via expo.tomorrowland.com.

Buccal Facial bij BLOY Institute

Een groot favoriet van de grootste wereldsterren is de zogeheten Buccal Facial. En goed nieuws, want deze behandeling kun je ook gewoon krijgen in ons kikkerlandje. De Amsterdamse kliniek BLOY Institute voert deze behandeling namelijk ook uit, maar dan op een nóg uniekere wijze. Deze gezichtsmassage stimuleert de spieren in de hals, decolleté, nek, gezicht en hoofd, maar was tot nu toe altijd al het best bewaarde geheim in Hollywood. Bij BLOY Institute worden er namelijk producten van het exclusieve, anti-aging merk LABAREAU gebruikt, waardoor je huid niet alleen profijt heeft van de techniek, maar ook van de luxeproducten. Wil jij dus de Nederlandse upgrade van de favoriete facial van onder andere Meghan MarkleJennifer Lopez en Kate Moss ervaren? Dan ben je bij BLOY Institute aan het juiste adres.

Astrologie: Calzedonia’s nieuwe capsulecollectie

Astrologie, een on-trend topic dat steeds meer virale vormen aanneemt, houdt de modewereld in zijn greep en dient als inspiratie voor collecties. Voor FW23 haakt Calzedonia in op de astrologietrend met een capsulecollectie die sterren en tekens van de dierenriem in de schijnwerpers zet. Gouden en zilveren flockprints, gestileerde ontwerpen en letters verfraaien klassieke transparante panty’s en geven elke outfit een geraffineerde popstijl.

Er zijn zeven modellen verkrijgbaar in deze capsulecollectie, ideaal voor casual of elegante looks, met details van sterrenbeelden en tekens van de dierenriem die de aandacht trekken op de benen. De grenzeloze wereld van de astrologie ontmoet de uitgestrekte en geliefde wereld van panty’s ontworpen door Calzedonia, en creëert een coole, originele en briljante capsulecollectie die erop wacht om ontdekt te worden!

WONDR en Disney brengen Frozen Experience naar Amsterdam

WONDR Experience – dé plek in Amsterdam Noord die bekend staat om haar candy-colored, sprankelende ruimtes welke niet meer van Instagram weg te denken zijn – haalt vanaf 13 oktober de wondere wereld van Frozen naar Amsterdam. Ze doet dit in samenwerking met The Walt Disney Company ter ere van het 10-jarig bestaan van de magische winterfilm. Zodoende kunnen bezoekers zich dit najaar onderdompelen in de wondere wereld van Elsa, Anna en Olaf.

Vorig jaar sloegen WONDR en The Walt Disney Company de handen al eens ineen door middel van een Mickey Mouse Kerst-experience, waar maar liefst 50.000 bezoekers op af kwamen. Dit jaar volgt een spectaculair vervolg: verwacht een hartverwarmende reis, die je van Amsterdam naar het betoverde land voorbij Arendelle brengt. In de Frozen Special kunnen bezoekers hun favoriete Frozen characters ontmoeten, magische foto’s nemen en uiteraard is er sprake van spectaculaire sneeuwpret. Naast de Frozen Special op zich, vind je de komende maanden ook Frozen souvenirs, exclusieve Frozen merchandise en knappe Frozen treats om je vingers bij af te likken bij WONDR Experience.

Van A(pprelatie) tot Z(ombieing), Tinder onthult de go-to ‘Dating Dictionary’ tijdens het ‘Heetste Diner van Nederland’

Tinder, ‘s werelds populairste datingapp, kondigt met trots de Dating Dictionary aan, hét woordenboek met begrippen uit de moderne datingwereld. De dictionary zit vol aanknopingspunten voor boeiende gesprekken tussen verschillende generaties en laat zien hoe de datingwereld zich ontwikkelt.

‘’Tinders Dating Dictionary is de nieuwste gespreksstarter tussen verschillende generaties en wordt gelanceerd tijdens het ‘Heetste Diner van Nederland’,” aldus Tinder. ‘’Elke generatie gebruikt taal anders. Soms wordt er nieuw leven geblazen in oude termen of ontstaan er zelfs compleet nieuwe manieren om dezelfde dingen te zeggen. In de Dating Dictionary ontdek je de liefdestaal van Gen Z, met uitdrukkingen zoals Green Flag, Lovebomben, Prela en Swouple’’, voegt Tinder toe. De gids bevat naast deze termen ook waardevolle tips over veilig daten.

Regelmatig lees je op Happy in Shape in de What’s New de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen. Houd onze website dus in de gaten om bij te blijven!

Beeld: Adobe Stock

Laatste nieuws