What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.

Happy in Shape verzamelt regelmatig de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

Lush introduceert exclusieve anti-bont bath bomb!

In Nederland geldt sinds 2021 een bontfokverbod. Desondanks worden er jaarlijks nog miljoenen dieren op gruwelijke wijze gedood voor hun vacht. Bontproducten van deze dieren worden ook in Nederland verkocht. Om dit leed definitief te stoppen, slaan stichting Bont voor Dieren en Lush de pootjes ineen en introduceren vandaag, op Werelddierendag, een exclusieve anti-bont bath bomb om de campagne ‘Reken af met bont’ verder onder de aandacht te brengen: Wally de Wasbeerhond. De bath bomb vult je badkamer met de geur van viooltjes en zorgt voor een kleurrijke verrassing. Je koopt hem in Lush winkels of hier online.

Nufrive: de nieuwe 100% plantaardig proteïne

Nufrive is een 100% plantaardig proteïne met ondersteuning voor je darm flora, die niet alleen heel lekker proeft, maar ook goed is voor de aarde doordat ze bewust voor lokale en duurzame ingrediënten kiezen. Het motto van Nufrive is dan ook 'Healthier Living Without Compromise’. Enne, goed nieuws: alle Happy in Shape lezers krijgen 10% korting op hun eerste bestelling met de code Nufrive10. Je kunt hier bestellen.

BitesWeLove introduceert Flip-its

Chips blijft dé favoriete snack van veel Nederlanders, maar gezond is anders. Vaak blijft het namelijk niet bij één handje, maar willen we meteen de hele zak. BitesWeLove, dat als doel heeft snacken gezonder te maken met lekkere bites, snapt deze snack-craving en introduceert daarom de volgende generatie chips: Flip-its. Luchtige en knapperige chips op basis van linzen, met een stuk minder calorieën en meer eiwitten, zodat je met een goed gevoel de hele zak kunt leeg snacken. De Flip-its zijn verkrijgbaar in vierhonderd jumbo-winkels en op hier en/of te bestellen via Bites we Love, Crisp & Gorillas.

Charlotte Tilbury onthult Lily James als de ster van haar nieuwste campagne

Ter ere van haar iconische, best verkopende moisturizer, Charlotte's Magic Cream!, onthult het beautymerk actrice Lily James als haar nieuwste muze. Charlotte's Magic Cream is geliefd bij beroemde acteurs en actrices die hun huid nodig hebben om voortdurend camera-klaar te zijn. De moisturiser hydrateert de huid 3x meer in slechts één uur en geeft klinisch bewezen resultaten. Charlotte's Magic Cream heeft hiermee meer dan 20 prijzen gewonnen. De bekende Magic Cream shop je hier.

Sportinfluencer Nochtli Peralta lanceert eigen gezondheidsapp

Met de app My Best Shape begeleidt Nochtli de gebruikers met het samenstellen van het juiste voedings- en trainingsschema passend bij de doelen die de gebruiker stelt. Bijvoorbeeld in het verbeteren van de mentale gezondheid, het verliezen van vet, het opbouwen van een betere weerstand of het verkrijgen van meer spiermassa. Hierin brengt Nochtli 3 verschillende aspecten samen: voeding, beweging en mentale gezondheid. Een app waar alle informatie overzichtelijk bij elkaar te vinden is, want alle online informatie kan nogal overweldigend zijn. Door deze drie elementen met elkaar in balans te brengen kom je in jouw ‘Best Shape’. Je kunt de app hier downloaden.

Daag jezelf uit met de nieuwe K/C Move HIIT UP class

De K/C Move HITT UP class heeft een nieuw en uniek trainingsconcept, exclusief ontworpen door KinetiCode®. Met het nieuwe ophangsysteem aan het plafond til je jouw work-out naar een hoger level; zo focus je niet alleen op kracht maar ook op uithoudingsvermogen en maximaliseer je het cardio-niveau! Zo wordt je voortdurend uitgedaagd door verschillende core-, cardio-, plank- en full-body kracht en flexibiliteitsoefeningen. Je zult meer leren over je lichaam en je eigen kracht; je wordt een pro. Hier vind je meer info.

Nieuw bij Holland & Barrett: natuurlijke verzorgingsproducten voor Baby & Kind

De lijn bestaat uit een ruime keuze aan verzorgingsproducten met druivenpitolie en neroli, heerlijk voor de gevoelige baby- en kinderhuid. Deze behandel je met liefde en daarom bevatten alle verzorgingsproducten ingrediënten die minimaal 97% van natuurlijke oorsprong zijn. Je steunt met je aankoop bovendien de Koos de Koala Stichting, die met de opbrengsten een educatief programma ontwikkelt met in de hoofdrol het kinderkarakter Koos, die kinderen

spelenderwijs leert om goed voor de aarde te zorgen. Je koopt de items hier.

Reebok introduceert de Club C Geo Mid sneaker

Met het najaar in zicht introduceert Reebok de Club C Geo Mid: een geheel nieuwe mid-top sneaker ontworpen om je te helpen bij de overgang naar de koudere herfst- en wintermaanden. De stevige platformzool van de Club C Geo Mid tilt je - letterlijk - naar nieuwe hoogtes terwijl de retro en chunky look ervoor zorgt dat je geheel on-trend de koudere maanden in stapt. Enkele nieuw toegevoegde ontwerpdetails zijn: een bovenwerk gemaakt van soepel leer, een suède mudguard, een spatbord en webbing accenten, om zo de ultieme outdoor stijl te leveren. Hebben? Klik hier.

Maak kennis met het nieuwe supplementenmerk Philo

Philo is een nieuw merk op de gezondheidsmarkt, met als missie het slikken van supplementen voor mensen met een druk leven te vereenvoudigen. Door het slikken van één supplement is het niet langer nodig om verschillende supplementen in de kast te hebben staan. Philo biedt vier formuleringen - Energy, Immunity, Sleep & Multi - die elk bijdragen aan een veelvoorkomende behoefte op het gebied van gezondheid en welzijn. De verpakkingen zijn gemaakt van plastic afval dat anders op stortplaatsen of in de oceaan terecht zou komen. Meer info vind je hier.

Dit wil je fashionable audioapparatuur van Fresh ’n Rebel

Een rondje hardlopen, onderweg naar werk of gewoon als je thuis even in je eigen bubbel wilt duiken: een goede headphone of oortjes zijn onmisbaar. Maar het oog wil ook wat! Dus als ze er ook nog leuk uitzien, is dat helemaal mooi. Bij Fresh ’n Rebel zit je dan goed! Deze audioapparatuur is niet alleen heel fijn, maar ook nog eens helemaal fashionable. Denk aan lila oortjes, een beige koptelefoon of pastelgroene powerbank. Wij zijn fan! Je bekijkt de items hier.

Abonnementsservice Parfumado lanceert een nieuwe categorie binnen het assortiment: roomsprays

De service biedt nu naast een abonnement op 550 verschillende merkparfums, ook 5 geuren voor in huis aan. In samenwerking met best-in-class parfumeurs uit Spanje is Parfumado aan de slag gegaan met een creatief proces waarmee zij een nieuwe weg zijn ingeslagen binnen het bestaande concept. Parfumado heeft binnen de bestaande geurfamilies iconische geuren weten te creëren. De roomsprays zijn verkrijgbaar in de volgende geuren: Sun Sand Blvrd (houtachtig en relaxing), Green Detox (fris en energiek), African Hours (exotisch en verzorgend), Sunday Bouquet (bloemig en opbeurend) en St. Ambre (zoet en verwarmend). De Roomsprays komen in mat glazen flesjes, die zowel handzaam zijn als een toevoeging aan je interieur. Meer info vind je hier.

Regelmatig lees je op Happy in Shape in de What’s New de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen. Houd onze website dus in de gaten om bij te blijven!