What's new

Nieuwe items die je niet mag missen.
What's new

Hunkemöllers eerste curvy model en scheren zonder Pink Tax. Dit en meer in de nieuwkomers van Happy in Shape die je niet wilt missen.

Only good stuff...

want uit niets meer bestaan de 100% natuurlijke verzorgingsproducten van Schmidt’s Naturals. Oprichtster Jaime experimenteerde in haar keuken om een deodorant zonder synthetische toevoegingen te maken en dat liep uit tot een succesvol merk. Sinds kort verkrijgbaar in Nederland.
V.a. €9, schmidts.com

Changemakers

TOMS - je kent ze wel, van het buy one give one businessmodel - investeert nu ook in lokale projecten van changemakers, zoals internationaal model Sara Nuru, die haar eigen koffie op de markt bracht, geplant en geoogst door vrouwen, waarvan de opbrengsten ook nog eens naar vrouwenprojecten in Ethiopië gaan. Jij kan natuurlijk gewoon nog steeds helpen door jezelf een nieuwe bril, schoenen of accessoires cadeau te doen, waarmee TOMS armere landen voorziet van schoeisel, schoon water en oogzorg. Win-win! shoptoms.nl

Plantaardig extraatje

In need of vitamins of kunnen je huid, haar en nagels een boost gebruiken? De tien verschillende voedingssupplementen van Parusana weten raad. 100% ecologisch verantwoord, vegan, clean label én duurzaam verpakt. Precies wat je nodig hebt!

V.a. €16 purasana.com

Safari schoenen

LEBRON 16 Low x atmos "Safari". Een veel te moeilijke naam voor deze schoenen van Nike die simpelweg geweldig zijn. Dierenprint, vrolijke en felle kleuren en een zool die niet anders dan megacomfortabel kan zijn. Hebben! €175, nike.com

Pink

Is het je ooit opgevallen dat je als vrouw meer betaalt bij bijvoorbeeld de kapper? Dat komt door de Pink Tax (bestaat écht en geldt dus niet alleen voor roze ‘producten’) en Pippa is daar klaar mee. Dit scheermesje is daardoor de helft goedkoper dan andere scheermerken voor vrouwen en doet haar werk minstens even goed. €20 (voor twee scheermeshouders met elk zes mesjes), pippashaving.nl

Grafisch

Dat steeds meer merken de nineties als inspiratie voor nieuwe collecties gebruiken, vinden wij absoluut geen straf. Grafische cut-outs, retro-silhouetten en spaghettibandjes: het is allemaal terug te vinden in de nieuwe sport- en badkledingcollectie van Moeva. moeva.com

Draadloos

Sta je er ooit bij stil hoeveel een mobiele telefoon anno 2019 kan? Wel zo fijn als je handlanger dan altijd opgeladen is en je niet veel verschillende snoertjes mee hoeft te nemen. Heel handig dus, deze draadloze oplader in 25 designs.  €60, mariewolt.com

Curvy

Als snelst groeiende lingeriemerk van Europa wil Hunkemöller vrouwen in alle vormen en maten voorzien van de mooiste setjes. Voor de nieuwe campagne Celebrating Beauty, waarin empowerment centraal staat, sloten ze dan ook voor het eerst de handen in een met een curvy model. Go diversity! Ook leuk: als ode aan alle inspirerende vrouwen is nu ook de podcast series ‘Love Letters from Hunkemöller’ te beluisteren. hunkemoller.nl

Senioren

Een leestip voor iedereen, maar in het bijzonder voor onze wat oudere lezeressen: personal trainer Radmilo Soda schreef aan de hand van interviews met achttien deskundigen een boek over happy en gezond ouder worden. Met waardevolle informatie, oefeningen en recepten is Seniority de sleutel tot het energiek ouder worden. €27.50 De Vrije Uitgevers

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5ded9b277aeb3', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });