What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.

Happy in Shape verzamelt regelmatig de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

De eerste Dyson Demo Store aan het Koningsplein in Amsterdam is geopend.

De nieuwe Dyson Demo Store heeft een oppervlakte van meer dan 125m2 met Dysons volledige portfolio aan technologie, waardoor je kunt ontdekken, verkennen en beter begrijpen hoe Dyson-technologie werkt. Er zijn demonstratiezones en interactieve displays die de ontwerpen aan het werk laten zien. Van de effectiviteit van Dyson-stofzuigers tot luchtkwaliteitdemonstraties die live luchtkwaliteitsgegevens tonen, tot Beauty Labs waar je je haar kunt laten stylen door een Dyson Stylist met de nieuwste Dyson-producten. Je vindt de store aan Koningsplein 12-14 in Amsterdam. Alvast online kijken wat er allemaal te vinden is? Klik hier.

Maak kennis met Beauty Disrupted: bewuste beauty voor jou en de planeet

Beauty Disrupted is een nieuwe speler die de wereld van beauty en haircare wil herdefiniëren. Het merk biedt bewuste, gender-neutrale beauty, ontworpen in Stockholm en zorgvuldig samengesteld in Zuid-Frankrijk. Het merk wijkt af van de geldende normen in de beauty-industrie door een uitgebreid assortiment beauty-producten te bieden – van haarverzorging tot bodywash tot scheerschuim – dat volledig uit solid bars bestaat. De rijk schuimende en hydraterende bars bevatten de beste natuurlijke ingrediënten. Benieuwd geworden? Klik hier.

Parfumhuis Zielinski & Rozen heeft eerste winkel geopend in Nederland

Zielinski & Rozen is een ambachtelijk parfumhuis dat dateert uit 1905. De geschiedenis van het merk is synoniem met het erfgoed van de familie en vandaag de dag wordt het merk geleid door de parfumeur-alchemist en ideoloog Erez Rozen. De eerste boetiek van het merk in Nederland is geopend langs de Amsterdamse grachten in de bruisende Utrechtsestraat. Bij binnenkomst word je ondergedompeld in vakmanschap door middel van gebruik van natuurlijke materialen. Een gevoel van een plek waar de tijd lijkt te vertragen en unieke geuren de druk van de buitenwereld oplossen. Je vindt er een uniek assortiment geuren bestaande uit parfums, diffusers, geurkaarsen, lichaams-, hand- en haarverzorgingsproducten. Alvast kijken wat het merk allemaal heeft? Dan kan hier.

DQA Direct komt met hoogwaardig beautysupplement

De tijden van vijfendertig verschillende soorten crèmes in je badkamerkastje zijn voorbij – met dank aan de Beauty Booster van DQA Direct. Het gloednieuwe, hoogwaardige beautysupplement bevat een compleet pakket aan vitamines en mineralen om huidveroudering van binnenuit tegen te gaan en je huid, haar en nagels zichtbaar te verbeteren. DQADirect Beauty Booster is suikervrij en bevat in tegenstelling tot veel collageen producten géén ijzer, waardoor er geen kans is op oxidatie, wat vaak leidt tot obstipatie. Het product geeft een enorme beautyboost en heeft een positieve invloed op de botten en gewrichten. Kortom, hét complete product voor schoonheid van binnenuit! Je koopt het hier.

Decathlon lanceert hardloopschoen: de Kiprun KD900X

Decathlon komt met hun eerste hardloopschoen gemaakt met een carbonplaat: de Kiprun KD900X. Dankzij deze plaat en het Arkema Pebax schuim, is de schoen 20% dynamischer en biedt hij 75% meer energieteruggave dan een standaard hardloopschoen zonder carbon. De KD900X gaat erg lang mee: waar de meeste carbon schoenen slechts een paar honderd kilometer meegaan, is dit bij deze 1000 kilometer en in een enkel geval zelfs 1500 kilometer. Verder is de schoen erg licht, waardoor je harder loopt. En heeft-ie een goede grip op iedere ondergrond, dankzij de textuur en geometrie van de zool. Kopen? Dat kan hier.

Chocomel, 'De enige èchte', komt met plantaardige variant

Vanaf nu is Chocomel ook verkrijgbaar in een plantaardige variant. Het merk komt hiermee tegemoet aan de groeiende vraag naar plantaardige producten. Chocomel Plant-based is een plantaardige drank gemaakt op basis van cashewnoot en erwt. Een grote stap, want het merk wilde wel trouw blijven aan de smaak die men al sinds 1936 van 'De enige èchte' gewend is. Chocomel testte dranken op basis van verschillende plantaardige ingrediënten en legde deze voor aan een smaakpanel. Een basis van cashewnoot en erwt bleek de juiste formule: 97% van het smaakpanel gaf na het proeven aan dat het product voldoet aan de hoge verwachtingen. Meer info vind je hier.

Annemarie Börlind lanceert Rose Nature

Een stralende huid met een verzorgde en gezonde uitstraling? De Rose Nature serie van Annemarie Börlind zorgt voor een bestrijding tegen de symptomen van vroegtijdige, digitale en stressgerelateerde huidveroudering. Het exclusieve PR3 rozencomplex, exclusief ontwikkeld door Börlind, staat voor de kracht van de drie rozen; de Black Forest roos, de pioenroos en de woestijnroos. Dit rozencomplex vermindert de schadelijke effecten van blauw licht, beschermt tegen zichtbare stressreacties van de huid zoals roodheid en bevordert cellulaire ontgifting. De Rose Nature lijn combineert wetenschap met natuur en lifestyle en bestaat uit een oil-to-milk cleanser, blue light protection spray, supreme glow cream-gel, night repair drops en cooling spa eye cream-gel. Je koopt de producten hier.

Self Studies gaat offline met pop-up shop

Sexual wellness platform Self Studies heeft deze maand een eerste fysieke winkel geopend in de vorm van een pop-up shop op de Reestraat 10 in Amsterdam. Ze willen hiermee het normaliseren van het gesprek over seksueel welzijn, pleasure en intimiteit nog breder trekken. De collectie is een samenstelling van moderne, stijlvolle, verleidelijke en kunstzinnige objecten. Self Studies verkoopt sex toys, een aantal zo mooi gemaakt dat ze niet zouden misstaan als art piece in een hedendaags interieur. Daarnaast vind je er onder andere plantaardige supplementen, natuurlijk en duurzaam geproduceerd glijmiddel, producten voor persoonlijke verzorging, geuren, kaarsen en gesprekskaarten voor koppels. Je kunt van oktober tot december langsgaan maar bent natuurlijk ook hier online welkom.

Timberland en PANGAIA kondigen capsule collectie aan

PANGAIA en Timberland kondigen met trots hun allereerste samenwerking aan, die op 3 november wereldwijd gelanceerd wordt. De collectie bestaat uit een vernieuwde 6-Inch laars in verschillende kenmerkende kleuren en een muiltje. De Timberland® x PANGAIA schoenen capsule is ontworpen met de natuur in gedachten en combineert deels natuurlijke materialen, gedurfde kleuren en iconische stijl. De schoen is verkrijgbaar in de kenmerkende PANGAIA kleuren, Galaxy Pink en Palm Green, evenals Timberland's kenmerkende Wheat. Je shopt de schoenen op PANGAIA.com of timberland.com.

Regelmatig lees je op Happy in Shape in de What’s New de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen. Houd onze website dus in de gaten om bij te blijven!