Easywalker lanceert de Jimmey Explore kinderwagen
Adventurous moms opgelet! Met de Jimmey Explore beweeg je moeiteloos van drukke stadsstraten naar ruige bospaden. Als nieuwste aanwinst binnen de Easywalker-familie is dit dé keuze voor ouders die graag op ontdekkingstocht gaan met hun kleintje en niets aan het toeval overlaten. Dankzij de luchtbanden en duurzame afwerking is de Jimmey Explore perfect voorbereid op elk terrein en avontuur. Pak je tas, neem je kleine ontdekkingsreiziger mee en ga samen op pad!
Easywalker heeft als missie om te 'zorgen dat er op uit gaan zo makkelijk mogelijk wordt, zodat ouders op een zo ontspannen mogelijke manier van het ouderschap kunnen genieten.' Hoe het merk dat doet? Door middel van innovatie, design, kwaliteit en oprechte betrokkenheid. En dat bewijzen ze met het nieuwste model wederom!
De Jimmey Explore is vanaf nu verkrijgbaar voor € 999,99 en zowel online als bij Babypark, Babydump, Van Asten, Prénatal en Babyplanet te vinden.
LASHBABE lanceert revolutionaire lip stain
Ben je het zat om ieder uur je lipstick bij te werken, maar gaat permanente make-up je te ver? Dan zijn de nieuwe Peel Off lip stains van LASHBABE wellicht iets voor jou! Met hun gloednieuwe product biedt het merk een snelle en gemakkelijke oplossing voor wie het effect van getinte, vollere lippen wil zonder een bezoekje aan de PMU-salon. De lip stains beloven tot wel 10 uur te zitten en zijn waterproof, smudge proof en zelfs gymbestendig! Verrijkt met verzorgende ingrediënten, zijn ze ook veganistisch en vrij van parabenen, gluten en alcohol. "Onze producten zijn ontworpen om de dagelijkse make-up routine te vereenvoudigen zonder in te boeten op kwaliteit", aldus Cecily, de drijvende kracht achter LASHBABE.
Met een ruime keuze aan natuurlijke blushkleuren en bruine en nude liners past er gegarandeerd eentje perfect bij jouw huidskleur. Bij het aanbrengen kleuren ze blauw, maar na het verwijderen laten ze een prachtige tint achter – die dus de hele dag blijft zitten! In de onderstaande video zie je hoe dat precies werkt.
Lush brengt exclusieve zeep uit waarmee je in 'Treevember' de biodiversiteit steunt
Dit najaar slaan Lush en The Pollinators de handen ineen en komen ze met een unieke campagne. In de maand Treevember, waarin de focus ligt op bomen en biodiversiteit, vragen ze gezamenlijk aandacht voor het belang van bestuivers en gezonde ecosystemen. Lush heeft hiervoor een speciaal campagneproduct gelanceerd. De zeep, in de vorm van een appelboomblad, heeft de geur van vers gemaaid gras en sandelhout. Door deze zeep te kopen, draag je niet alleen zorg voor je huid, maar steun je ook de biodiversiteit.
The Pollinators is een stichting die zich inzet voor bestuivende insecten en het behoud van biodiversiteit. November is ook het begin van het boomplantseizoen, een perfect moment om de nadruk te leggen op bomen en hun rol in het ondersteunen van bestuivers en het ecosysteem. Hun missie is daarom om in Treevember zoveel mogelijk bomen te planten.
De exclusieve Treevolution-zeep is vanaf 1 november verkrijgbaar in Nederlandse winkels en online en kost €8, waarvan 75% van de verkoopprijs (minus btw) gaat naar het goede doel!
Regelmatig lees je op Happy in Shape in 'What’s New' alle nieuwtjes die je niet wilt missen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen; wij zorgen ervoor dat je op de hoogte bent!