"Ik sportte met de personal trainer van Khloé Kardashian, en dit is wat er gebeurde"

Alexa van Self Magazine vertelt je er alles over
"Ik sportte met de personal trainer van Khloé Kardashian, en dit is wat er gebeurde"

Als er iemand is die de afgelopen tijd een prestatie heeft neergezet als het gaat sporten en fit zijn, is het Khloé Kardashian wel. Zij ging van chubby naar ultrastrak. Daar heeft ze flink wat voor moeten doen, want de realityster heeft een superstreng sportregime. Alexa Tucker van Self Magazine is gaan sporten met één van de personal trainers van Khloé, en dat was een hele ervaring.

Work it

Alexa had de kans om met Kardashian-trainer Gunnar Peterson te trainen en ging er volledig voor. Hij werkte bijna drie jaar lang 5 tot 6 dagen in de week met de Kardashians, en hielp hen hun doelen te behalen. Daar had Alexa dus wel een goede aan, want naar eigen zeggen zweet ze nu nog steeds.

Spieren

Peterson: “Het gaat erom dat je consequent bent en dat je alles geeft wat je in je hebt.” Alexa ging ervoor, en begon met een warming-up van 25 jumping jacks, gevolgd door 15 deadlifts. “Krachttraining is enorm belangrijk, vooral als je wilt afvallen. De spieren die je opbouwt zorgen er uiteindelijk voor dat je calorieën gaat verbranden.” Hieronder staat het hele schema.

  1. Jumping Jacks – 25 keer
  2. Deadlifts – 15 keer
  3. Split Jacks – 26 keer
    (Lunges met een sprong ertussen)
  4. Bent-over raises – 15 tot 20 keer
    (Gebogen naar voren staan en met gewichten de armen omhoog)
  5. Op je plaats joggen – 60 seconden
  6. Lateral walks – 8 tot 12 stappen naar elke kant
    (Squats met steeds een been naar de zijkant)
  7. Close-grip push-ups – 8 tot 10 keer
    Push ups dicht bij de grond
  8. Regular-grip push-ups – 8 tot 10 keer
    (Gewone push-ups)
  9. Bulgarian split squats – 8 keer elke kant
    (Squats met één been, de andere been rust op een bank)
  10. Supermans – 10 keer
    (Liggen op de vloer, armen en benen om de beurten de lucht in)
  11. Biceps curls – 10 tot 15 keer
    (Met gewichten de armen in een hoek van 90 graden brengen)

Alexa deed dit circuit één keer, maar normaal doen de klanten van Peterson dit wel drie keer. Na de training voelde ze zich een licht uitgeput, maar vooral erg gezond. Ga jij het ook proberen?

Lees ook: 7 'Gezonde' producten met meer suikers dan snoep

Bron: Self Magazine, Beeld: ANP

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5e85e0eed6d61', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });