doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

Workout tip: Swan Dive

Workout tip: Swan Dive. Als je het planken en die crunches beu bent, moet je deze move echt eens proberen.
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
@media (max-width: 679px){#fig-6151771741604 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-6151771741604 img{#fig-6151771741604 img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-6151771741604 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-6151771741604 img{#fig-6151771741604 img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-6151771741604 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-6151771741604 img{#fig-6151771741604 img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-6151771741604 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-6151771741604 img{#fig-6151771741604 img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}Workout tip: Swan Dive

Workout tip: Swan Dive. Als je het planken en die crunches beu bent, moet je deze move echt eens proberen.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

Je brengt je buikspieren in een bepaalde positie die erg goed is voor je rug. Eigenlijk voor je volledige bovenlichaam. Health fitness editor Kristin McGee laat in onderstaande video zien hoe het moet.

Zo doe je het

Ga op je buik liggen, strek je armen boven het hoofd en strek je tenen. Adem in en til je benen en borst zo ver mogelijk op als je kan en strek je armen opzij en naar achter. Hou dat even vast en begin terug in de startpositie. Doe dit zo'n zes tot acht keer.

Bron: health.com

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');