doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

De 5 beste oefeningen voor strakke billen

En nee, het zijn géén squats.
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
@media (max-width: 679px){#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fee712d2e5f img{#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fee712d2e5f img{#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fee712d2e5f img{#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fee712d2e5f img{#fig-60fee712d2e5f img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}oefeningen billen

'Als je mooie billen wilt, moet je squats doen.' Die opmerking heb je vast vaak gehoord, terwijl dat heus niet de enige goede oefening voor je booty is. Happy in Shape licht vijf oefeningen anders dan squats uit waarmee je je billen ook heel effectief traint.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

Er is meer

Als je mooie billen wil, moet je squats doen, anders kun je het wel schudden. Maar dat is niet waar. Squats zijn écht niet de enige manier om een in shape booty te krijgen. Tuurlijk is het een goede oefening, maar er is nog veel meer dan de squat. Met deze vijf oefeningen train je je bilpartij namelijk optimaal en hoef je niet de hele tijd door je knieën te buigen.

Oefeningen

Deze vijf oefeningen liften, shapen en tonen je booty. Je kunt de oefeningen tot vier keer per week individueel of als circuit uitvoeren. Doe alle oefeningen drie keer in sets van 25 en bouw dit langzaam op. Ze zijn simpel en je kunt ze altijd en overal doen. Enne, heel belangrijk: er komt geen squat aan te pas.

Oefening 1 - Kneeling rear attitude

Oefening 2 - Glute bridges

Oefening 3 - Single leg deadlift

Oefening 4 - Rainbow

Oefening 5 - Side lying leg lift

Wil je het uitvoeren van de oefeningen zwaarder maken? Gebruik dan weerstandselastieken boven je knieën voor extra intensiteit. Succes!

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');