Verkies jij tijdens de lockdown ook skincare over make-up? Je bent niet de enige. Er is één verzorgingsmerk dat het internet overneemt omdat social media gebruikers en celebs niet meer zonder kunnen. En jij straks ook niet!
Extra beschermlaagje
Behalve een groot aantal handige hacks, deelt menig TikTokker ook hun favo beautymerk. Scroll je regelmatig door TikTok? Dan is het je vast opgevallen dat het merk CeraVe regelmatig wordt gepresenteerd als holy grail. En dat is niet alleen vanwege de budgetvriendelijke prijs.
Ondanks dat de verpakking op TikTok wordt omschreven als "not so sexy", bewijzen de producten het tegenovergestelde. De producten van CeraVe hebben veel goede eigenschappen, die ook geschikt zijn voor een gevoelige huid. Zo bevatten veel producten ceramides, die de natuurlijke beschermende barrière van de huid helpen te herstellen. Oftewel: dit zorgt voor een extra beschermlaagje op je huid.
Wat we nu veel gaan zien, is een natural glowy skin.
Dé holy grails
Op TikTok wordt al gauw duidelijk dat vooral de Moisturizing Lotion (heel erg geschikt voor een droge huid in de winter), Hydrating Cleanser (milde cleanser voor de normale tot droge huid) en de Renewing SA Cleanser (dé cleanser die wonderen doet voor een acne gevoelige huid, dankzij het toegevoegde salicylzuur) enorm populair zijn. Niet alleen op TikTok is het merk populair, ook actrices Blake Lively en Gabrielle Union kunnen niet zonder de producten van CeraVe.
De producten van CeraVe zijn voornamelijk in de Amerikaanse drogisterijen te shoppen. Thank god zijn de producten ook online te bestellen, en betaal je voor een giga flacon in de meeste gevallen minder dan €15. Het proberen waard, toch?
@winningskin For all my teens watching! This a great beginner morning routine ##skincare ##teen ##skincareroutine ##cerave ##acne ##beautyhacks
⬠Buttercup - Jack Stauber
@abbeyyung affordable skincare 𤩠##skincareroutine ##skincare ##cerave ##goodskin ##skintips ##affordableskincare ##skincarefavs ##skin ##fyp ##clearskin ##foryourpage
⬠Buttercup - Jack Stauber
- Marie Claire
- BrunoPress