Workout tip met een twist

Deze workout is niet alleen goed voor je buikspieren, maar ook voor je middel, triceps en biceps. Kijk snel op Happy In Shape en start met bewegen!

Lees ook

Deze workout is niet alleen goed voor je buikspieren, maar ook voor je middel, triceps en biceps. Health fitness editor Kristin McGee laat zien hoe je deze uitdagende variatie op de klassieke plank doet.  

Zo doe je het

Zet jezelf in een zij-plank positie op je linkse kant, met je onderarm direct onder je schouder geplaatst, je hand loodrecht op je lichaam en je benen op elkaar. Hou je buikspieren bezig en licht je heupen op. Strek je rechterarm uit naar het plafond, plaats hem daarna voor je lichaam en reik naar de ruimte tussen je borst en de grond. Kom terug omhoog. Doe dit vier keer en wissel dan van kant.

Trainer tip: probeer je heupen stil te houden!

Bron: health.com

Laatste nieuws

Zie ook

3 fittips voor tijdens je zwangerschap

3 Fittips voor tijdens je zwangerschap

Blijven sporten tijdens je zwangerschap is heel goed voor je. Lees welke sport het beste bij jou past.
Dit gebeurt er met je lichaam als je twee weken niet sport

Dit gebeurt er met je lichaam als je twee weken niet sport

Zo raak je bijvoorbeeld al heel snel je kracht kwijt.
Sporten

7 Redenen dat je geen gewicht verliest ondanks veel sporten

Fanatiek aan het sporten, maar geen gewichtsverlies? Lees hier wat de reden kan zijn.