Kate Hudson deelt haar workout geheimen

Kate Hudson deelt haar workout geheimen. Geloof ons: deze dame weet waar ze het over heeft. Lees snel op Happy In Shape hoe jij net zo'n mooi lichaam
Kate Hudson deelt haar workout geheimen

Actrice Kate Hudson (36) bracht onlangs haar boek 'Pretty Happy: Healthy Ways to Love Your Body' uit waarin ze haar beste wellness geheimen deelt. Maar nog veel interessanter: ze deelt ook wat ze precies doet in de fitness om dat geweldige lichaam te krijgen. 

'Ik combineer drie bewegingsvormen: cardio, versteviging en het verlengen van mijn spieren. Ik wou dat ik elke dag kon sporten, maar helaas. Ik probeer het vier keer in de week, maar vaak is het maar drie keer. Ik heb echter geleerd hoe ik mijn lichaam zo goed mogelijk kan uitdagen dat ik genoeg heb aan drie workouts per week. Het ideale plaatje is:

1. Sport vijf dagen per week 30 tot 60 minuten

2. Wissel cardio, versteviging en spierverlenging af'

Realistische plaatje

'Maar realistisch gezien, is dit wat je lichaam in shape houdt:

1. Doe een of twee keer per week een lange inspannende workout die 20 tot 30 minuten cardio bevat, 20 tot 30 minuten versteviging en 20 tot 30 minuten spierverlenging

2. Op twee andere dagen doe je 15 minuten cardio, versteviging of spierverlenging'

'Omdat het voelt dat ik niet genoeg tijd heb, ben ik efficient geworden in het verzinnen van standaard workouts. Sommige dagen ga ik naar een spinles, andere dagen ga ik naar een dansstudio en doe ik twee tot drie uur moderne jazz dans. Maar mijn meest favoriete les is paaldansen. Het is een erg intensieve en leuke sport waarmee je je volledige lichaam aanpakt. Twee keer per week doe ik een lange workout die bestaat uit:

1. 30 minuten danscardio

2. 30 minuten billen en buikspier oefeningen

3. 10 minuten armoefeningen

4. een paar korte workouts van 20 tot 30 minuten'

Doe wat je leuk vindt

'Sporten draait allemaal om bewegen op een manier die jij leuk vindt. Ik hou van muziek en dansen, maar misschien vind jij het fijner om een korte wandeling te maken met vriendinnen of een rondje te gaan lopen. Het maakt niet uit wat je doet als je dit maar onthoudt:

1. eten is belangrijker dan je denkt. Hoe gezonder je eet, hoe meer effect je korte workouts zullen hebben

2. soms moet je echt je workout veranderen zodat je je niet gaat vervelen'

Bron: health.com

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5e8a9500a8adc', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });