doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

What's new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
What's new Happy in Shape

Happy in Shape verzamelt elke week de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

Hunkemöller lanceert P.O.P campagne

P.O.P staat voor Power of Positivity en Hunkemöller zet daarmee de nieuwe generatie Womxn in de spotlight. Een generatie die apathie beschaamt, denkt dat positiviteit een manier van leven is en de wereld op hun eigen unieke manier is te veranderen. Als onderdeel van de lancering sprak het lingeriemerk met een reeks jonge vrouwen over wat positiviteit voor hen betekent en wat hen drijft. De P.O.P-campagne wordt op 15 februari online en in geselecteerde winkels gelanceerd.

Holy Chip, de cookie delivery waarvan je niet wist dat je het nodig had

Met het gebrek aan entertainment buiten de deur zijn we genoodzaakt het binnenshuis nèt iets gezelliger te maken. Gelukkig is daar nu het Amsterdamse bedrijf Holy Chip om jouw (film)avonden af te maken met een cookie party waar je van op de banken gaat staan. Het assortiment bestaat uit The Naughty One, The Hot & Spicy, The S’More, The Eat Your Greens, The Strawberry Oreo en The M&M. De koekjes zijn crunchy van buiten en smeuïg van binnen. Het beste? Ze worden door heel Nederland tot aan jouw voordeur geleverd!

Zes 100% natuurlijke nieuwe kleuren lippenstiften van Dr. Hauschka

Met maar liefst achttien stralende kleuren heeft Dr. Hauschka de perfecte Lippenstift voor elke stemming en gelegenheid. Daar komen nu maar liefst zes gloednieuwe kleuren bij – met kleuren als zelfverzekerd rood, delicaat roze en een mysterieuze aubergine. Minerale pigmenten afkomstig uit de natuur zorgen voor een intense kleur, terwijl amandelolie, carnaubawas en geneeskrachtige plantenextracten onze lipsticks tot hoogwaardige natuurlijke huidverzorging maken.

Maak kennis met Good Catch: plantaardige tonijn

Good Catch is een door chefs ontwikkeld merk met smaakvolle, plantaardige alternatieven voor vis en schaaldieren. Good Catch-producten bieden de ervaring van echte vis en schaaldieren dankzij gebruik van peulvruchten en algenolie. Hun gepatenteerde zes-peulvruchtenmengsel van erwten, kikkererwten, linzen, soja, tuinbonen en marinebonen levert eiwitten en een textuur die lijkt op die van vis en schaaldieren. De plantaardige tonijn is voor €2,99 verkrijgbaar bij verschillende supermarkten. Er zijn drie smaken, allemaal kant-en-klaar verpakt in handige zakjes.

Adidas ZX 2K Pure Silhouette: de ultieme schoen voor bij je comfy outfit

Adidas Originals dropt de ultieme schoen voor je comfy outfit. De ZX 2K Pure Silhouette. De schoen dankt zijn naam aan de verschillende ongelijke stukken waar deze uit bestaat, en die zijn samengebracht in één perfect silhouet. De sneaker heeft een opvallend bovenwerk met een gekruist vetersysteem en is gekenmerkt met de welbekende drie strepen. De zachte BOOST-middenzool maakt elke stap comfortabel. Om de schoen te kunnen combineren bij ieder mogelijke outfit, is deze verkrijgbaar in 4 verschillende colorways. Deze sneaker is vanaf 11 februari online en bij retailers te koop voor €140.

Guilt-free & easy snacken met 100% natuurlijke superfood repen

Het vergt soms wat tijd en doorzettingsvermogen om nieuwe (gezonde) gewoontes op te pakken. Your Super, bekend van haar 100% biologische superfoodmixen, bedacht hierop dé oplossing: superfood repen. Deze gezonde repen voor tussendoor of onderweg, bevatten enkel natuurlijke ingrediënten zoals dadels, noten en verschillende soorten superfoods zoals spirulina en kurkuma. De repen komen in de smaken Super mixen; Super Green, Golden Mellow en Chocolate Lover en hebben ieder hun eigen bijzondere werking.

Wil je hebben: The Claudette Collectie van NARS

Verfijnde elegantie en een vleug van authenticiteit. Dat is de limited-edition collectie geïnspireerd op Claudette, de moeder en muze van François Nars. Ontleend aan nostalgie en de oneerbiedige geest van de Paris Rive Gauche uit de jaren '70, is iedere tint een weerspiegeling van een intiem portret van een onbeschaamde stijl en onvoorwaardelijke liefde. De collectie bestaat uit sheer matte lipsticks, blush duo's en een eyeshadow palette en is sinds 6 februari 2021 verkrijgbaar.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');