What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Happy in Shape verzamelt regelmatig de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; je leest het hier!

nieuwtjes

De Koffiejongens lanceert koffiebonen zonder troep

Het innovatieve koffiemerk De Koffiejongens lanceert biologische koffiebonen; vrij van pesticiden, fossielvrij gebrand en verpakt zonder aluminium. Koffie zonder troep, daar worden we blij van!

Tegenwoordig zijn er talloze manieren om koffiebonen te produceren, vervoeren en verwerken. Maar De Koffiejongens kiezen voor een aanpak die verder gaat dan de meest voordelige of voor de hand liggende optie. Hun missie? Nul emissie. Het uiteindelijke doel is om in 2030 volledig klimaatneutrale koffie te produceren en distribueren. Met de introductie van deze biologische, troepvrije koffiebonen zetten ze opnieuw een grote stap richting dat doel. De nieuwe koffiebonen zijn beschikbaar in medium roast, zodat je de hele dag van je koffie kunt genieten, en in dark roast, om jezelf een lekkere boost te geven.

De Koffiejongens is een duurzaam Nederlands koffiemerk dat werkt met een abonnementsmodel. In 2016 richtten Walter Morriën en Corné van Drogenbroek het bedrijf op met een duidelijk idee: een abonnement voor kwalitatieve, betaalbare en duurzame koffie. In de afgelopen acht jaar is het merk uitgegroeid tot een volledig duurzaam en sociaal verantwoord koffiemerk, met gecertificeerde koffie, honderd procent biologisch afbreekbare koffiecups en nu ook biologische koffiebonen.

Ben je nieuwsgierig naar de nieuwe bonen of het koffieabonnement? Alle informatie vind je op de website van De Koffiejongens.

Let's get cosy met de Autumn Winter collectie van Neeve

Nu het najaar is begonnen, hebben we ontzettend veel behoefte aan warme, comfortabele kleding. De nieuwe najaarscollectie van het duurzame kledingmerk Neeve geeft daar perfect gehoor aan. De basics van het merk zijn tijdloos, comfortabel en hebben de ultieme boxy look. De nieuwe collectie bevat een mix van bekende en nieuwe modellen. Alle items hebben een doordachte pasvorm en voelen heerlijk zacht aan op de huid. Dit zijn items die je elke dag zult willen dragen. Het kleurenpalet van de nieuwste Neeve collectie is eenvoudig: Essential Black, diverse grijstonen, Navy en Crispy White creëren eenvoud en rust. De aardse roze kleur Blush zorgt voor een kalme speelsheid – precies waar we behoefte aan hebben in het najaar.

Deze nieuwe collectie is online en in een selectie van boetieks in Nederland en België verkrijgbaar. Elk van de 11 beschikbare stijlen is verkrijgbaar in beperkte oplage, met prijzen variërend van €70 tot €160.

Behaal explosieve snelheid dankzij de Mach X 2 van HOKA®

Fanatiek hardloper? Dan is de Mach X 2 van HOKA wellicht iets voor jou. Deze hardloopschoen, met een verhoogd rockerprofiel en een verlengde Pebax®-plaat, zorgt voor extra snelheid tijdens je training – en wie wil dat nou niet?

De Mach X 2 is de opvolger van de snelle en soepele originele Mach X. Met een grotere stapelhoogte, extra PEBA-schuim en een verbeterd gevleugeld plaatontwerp is de schoen in een lichter jasje gestoken, wat de prestaties van het eerste ontwerp overtreft. Geïnspireerd door de wedstrijdklare geometrie van de Cielo X1, heeft HOKA een extra veerkrachtige middenzool ontworpen met een PEBA-toplaag en een verhoogd rockerprofiel voor een agressieve afzet. De Mach X 2 is daarnaast uitgerust met een verlengde Pebax®-plaat, die zorgt voor verbeterde ondersteuning en voortstuwing.

Overtuigd? De Mach X 2 is te koop op de website van HOKA en bij erkende HOKA-dealers wereldwijd voor €190.

Regelmatig lees je op Happy in Shape in 'What’s New' alle nieuwtjes die je niet wilt missen. Van trendy food spots en kakelverse producten in de supermarkt tot de nieuwste fashion- en beautyproducten en sportlanceringen; wij zorgen ervoor dat je op de hoogte bent!

Lifestyle
  • De Koffiejongens, HOKA, Neeve