Jennifer Lopez heeft geweldig nieuws voor Nederland! De Amerikaanse actrice/zangeres/gezondheidsfanaat wordt de komende maanden het gezicht van het sportvoedingsmerk Bodylab. J-Lo zal dan de nieuwe lijn sportvoeding- en gezondheidsproducten voor vrouwen promoten.
Er is een steeds grotere belangstelling voor een gezondere leefstijl bij vrouwen. 'De meeste zien Jennifer Lopez als een rolmodel', aldus CEO Loek Postma van Bodylab.nl. Hij vervolgt: 'Zij is 46 jaar oud, maar nog steeds een van de fitste vrouwen ter wereld. Ze leeft voor fitness en gezonde voeding.' Een uitstekende reden om Jenny From the 'Blokjes' vast te leggen als gezicht van het merk. 'Er heeft meer dan een jaar werk in gezeten, maar Jennifer Lopez is heel erg betrokken en houdt goed in de gaten waar haar naam en foto allemaal op komt te staan.' Ze is ook al van jongs af aan een sporty spice:
Sportvoeding wordt steeds meer een onderdeel van een lifestyle. En, volgens Loek, zien we een verschuiving van afslanken naar de wil om fit en gezond te zijn en te blijven. Wat tot gevolg heeft dat het ideaalbeeld van de vrouw gaat veranderen. Broodmagere modellen kunnen niet meer, mensen willen gezond ogende vrouwen zoals Jennifer Lopez: fit en mooi rond gevormd. En La Lopez wil hier graag bij helpen:
"Ik heb me niet alleen bij de Bodylab-familie gevoegd omdat ze erop gebrand zijn goede gezondheids- en fitnessproducten voor vrouwen te maken, maar ook vanwege hun holistische benadering. Het is geen afslankdieet. Het is een onderdeel van een gezonde lifestyle dat ervoor zorgt dat je metabolisme net zo hard werkt als jij. Een nieuwe en gezonde manier om van je lichaam te houden. En dat spreekt mij aan."
J-Lo zal de komende tijd een aantal producten gaan promoten, zoals o.a. het startpakket '14 Day Jumpstart Kit', het proteïnedrankje 'Tastyshake' en de kruidentabletten van Metabolise om de energiestofwisseling te bevorderen.