doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

Workout tip: Straight Arm Plank

We hebben weer een workout tip voor je. We weten wat je denkt: iedereen weet hoe je moet planken. Maar het probleem is dat niet iedereen het goed doet
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
@media (max-width: 679px){#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-615168b7bd735 img{#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-615168b7bd735 img{#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-615168b7bd735 img{#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-615168b7bd735 img{#fig-615168b7bd735 img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}Workout tip: Straight Arm Plank

We hebben weer een workout tip voor je. We weten wat je denkt: iedereen weet hoe je moet planken. Maar het probleem is dat niet iedereen het goed doet. En als je het op de verkeerde manier doet, mis je de voordelen. Health fitness editor Kristin McGee laat zien hoe het moet. 

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

Zo doe je het:

Ga op je handen en knieën staan, zorg dat je handen recht onder je schouders staan. Strek je benen een voor een naar achter zodat je een rechte lijn vormt van je hielen tot je hoofd. Hou dit een tot twee minuten vast. Doe dit drie tot vier keer.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');

Bron: health.com