What’s new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.

Happy in Shape verzamelt elke week de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

Steve Madden lanceert eerste Apparel collectie

Steve Madden is on a roll! Naast schoenen, een Netflix docu, een tell all boek, tassen en een mannen collectie is er nu ook exclusief in Europa (maar binnenkort ook over de grens) verkrijgbaar: Steve Madden apparel. Een collectie die helemaal past bij de huidige zeitgeist en de esthetiek van het merk. Leisure wear waar je ook buitenshuis fashionable mee voor de dag komt, waarmee je rechtstreeks uit de gym ook nog een haver latte kunt drinken bij je local hangout, of waar je op zondag een wandeling mee maakt door het park. Comfy, makkelijk te combineren en helemaal on trend uitgevoerd in millennial lila, tijdloos zwart of army green. Je shop de collectie hier.

Witlof Skincare lanceert nieuwe product: de Refreshing Eye Cream

De nieuwe oogcrème voedt, beschermt én het bevat een uniek ingrediënt dat werkt als ‘natuurlijke botox’. De Refreshing Eye Cream bestaat namelijk uit oliën, vitamines, mineralen en een combinatie van effectieve extracten waaronder die van de parakers. Dit bijzondere plantje heeft in extractvorm een ontspannend effect op het spierweefsel onder de huid waardoor de huid gladder en zachter wordt, met als resultaat minder diepe lijntjes en kraaienpootjes. De oogcrème bevat ook mica, dat licht reflecteert en zo een frisse, uitgeruste uitstraling geeft. Kortom, de Refreshing Eye Cream zorgt niet alleen voor een ontspannen huid die gladder, zachter, verzorgd en gevoed is, maar ook nog eens voor een extra frisse oogopslag! Je bestelt 'em hier.

Decathlon heeft nu een eigen yogamerk: Kimjaly

De collectie bestaat uit essentiële yoga-musthaves om er voor te zorgen dat je yoga-momentje (thuis) zo relaxed mogelijk verloopt. De designers van Decathlon haalden inspiratie uit Moeder Natuur, zoals bergen, bossen en zee. Dit zie je niet alleen terug in het kleurgebruik, maar ook in het productieproces. De items met een ‘ecodesign’ label zijn gemaakt van biologisch katoen of gerecyclede stoffen. Decathlon deed voor de collectie voor zowel mannen als vrouwen beroep op hun internationale netwerk aan ervaren yogi’s en instructeurs, zodat de items voldoen aan de eisen van élke yogi. Ook zijn er accessoires zoals matten, yogablokken en kussens. De collectie shop je hier.

Maak kennis met FANCT: hét luxe merk op het gebied van natuurlijke intieme verzorging

FANCT (Female And Nature Come Together) is gespecialiseerd in V-Steaming, ook wel Vaginaal Stomen of Yoni Steaming genoemd. De natuurlijke boost voor je intieme zone is niet alleen gezond, het is ook een heerlijk momentje me-time. Eventuele blokkades worden opgeheven; je komt helemaal tot rust. De specialisten van FANCT hebben zich jarenlang verdiept in de werkzame eigenschappen van verschillende kruiden. Hier zijn vier héérlijke blends uit ontstaan: Rustic Rose, Loving Lavender, Optimistic Orange en Mesmerizing Minthe. Het kiezen van de juiste kruiden voor jouw lichaam is maatwerk. Eigenaresse Ouarda staat dan ook graag voor je klaar met passend advies. De producten van het merk, dat zijn oorsprong in het hart van Suriname vindt, zijn duurzaam en vrij van chemische toevoegingen. Neem snel hier een kijkje.

De nieuwe hardloopschoenen van ASICS: METASPEED Sky en METASPEED Edge

ASICS heeft niet één, maar twee high-performance hardloopschoenen gelanceerd die de kracht van human-centric design naar een hoger niveau tillen. De METASPEED™ Sky en METASPEED™ Edge zijn de eerste in de hardloopbranche die beide wetenschappelijk ontworpen zijn, passend bij een specifieke hardloopstijl. De nieuwe raceschoenen helpen topatleten om het uiterste uit hun prestaties te halen. Dit is mogelijk omdat atleten hun loopstijl niet meer hoeven aan te passen aan de schoen; in plaats daarvan ondersteunen deze high-performance schoenen hun loopstijl. Hier shop je de schoenen.

Het favoriete bier van Italië ligt nu in jouw supermarkt

Oh wat verlangen we naar van die heerlijke klassieke Italiaanse avonden… In de wintermaanden met elkaar in een berghut, ’s zomers in uitgestrekte gaarden terwijl de zon ondergaat. Lekker eten, goed gezelschap én een heerlijk biertje. De favoriet van Italianen? Birra Moretti. Het kwaliteitsbier is in 1859 ontstaan in Udine, een kalm provincieplaatsje tussen Venetië en de Alpen. 162 jaar later is het productieproces bijna onveranderd gebleven. Het resultaat? Een fris en soepel bier dat met het subtiele aroma van citrus zorgt voor een mooie balans in de smaak. Ook de alcoholvrije Birra Moretti Zero is van hoge kwaliteit.

Birra Moretti en Birra Moretti Zero zijn nu verkrijgbaar in Nederlandse supermarkten. Drink jij het bier liever op een terras? Kan kan zodra de horeca weer open mag. Op dit moment kan Birra Moretti wel bij veel restaurants via thuisbezorging besteld worden. Saluti!

Nooit meer droge lippen dankzij de natuurlijke lip scrubs van Clay And Glow

Lippen, ze hebben het flink te verduren. Ze zijn droog, hebben velletjes of voelen trekkerig aan. Clay And Glow heeft nu drie intense, 100% natuurlijke en vegan lip scrubs die de lippen exfoliëren, hydrateren en diens natuurlijke kleur weer terugbrengen. Geformuleerd met eetbare suiker, shea boter, vitamine E en heerlijke smaakjes (Strawberry, berry tasty en bubblegum mint) zorgen de Natural Lip Scrubs op een natuurlijke manier ervoor dat je lippen weer fijn aanvoelen. Je shopt ze hier.

New Balance brengt active-mondkapje uit

Het New Balance Active-mondkapje is speciaal voor fitness- en prestatiegedreven-activiteiten. Het herbruikbare mondkapje bestaat uit drie lagen ademende stof (een mix van polyester, polypropyleen en spandex) met een vocht-absorberende werking. Het masker is voorzien van een reflecterend logo, bandjes die achter het hoofd kunnen worden vastgemaakt en een vormbare neusclip om een goede pasvorm te garanderen. Het voorgevormde ontwerp laat ruimte voor ademhaling en houdt het masker van de mond af. Je bestelt 'em hier.

Stijl haar in de helft van de tijd met de nieuwe ghd Max styler

Of je nu van een natural look houdt of regelmatig van stijl verandert, met de nieuwe ghd Max styler haal jij het maximale uit jouw haar met minimale inspanningen. Max is de perfecte stijltang voor lang, dik of gekruld haar, want je hebt tot 2 keer minder last van pluis, minder haarbreuk en 80% meer glans. Zónder extreme hitte. Door de geavanceerde dual-zone keramische technologie, een gepatenteerd warmtesysteem, houden beide platen een optimale en constante warmte van 185°C. Ook heeft-ie de grootste styling platen ooit, om precies te zijn 70% groter dan reguliere platen. Het stijlen van je haar gaat daardoor wel twee keer zo snel. Meer info? Klik hier of shop hem hier meteen.

HappySoaps opent eerste plasticvrije cosmeticawinkel

Het jonge cosmeticamerk HappySoaps heeft in Groningen de eerste plasticvrije pop-up cosmeticawinkel van Nederland geopend. Van Shampoo Bars en Gezichtsreiniger Bars tot Deodorant en Shaving Bars; de winkel bevat de complete plasticvrije cosmeticalijn van HappySoaps. Allemaal vrij van microplastics en ook niet in plastic verpakt.

Alle producten van HappySoaps worden liefdevol met de hand gemaakt in Nederland, omdat ze het belangrijk vinden om hun CO2-voetdruk zo klein mogelijk te houden door onnodige reiskilometers te vermijden. Door het in Nederland te produceren weten ze ook precies welke ingrediënten er in de producten zitten. Benieuwd? Neem hier een kijkje.

Laatste nieuws