doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

Dit eet Jennifer Aniston op een dag

Voeding speelt een grote rol in haar leven.
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
@media (max-width: 679px){#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fedd8b219ce img{#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fedd8b219ce img{#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fedd8b219ce img{#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-60fedd8b219ce img{#fig-60fedd8b219ce img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}eetdagboek Jennifer Aniston 

Eruitzien zoals Jennifer Aniston? Yes, please. Net zo eten als Jennifer Aniston? Daar valt over te discussiëren. De actrice ziet er op 51-jarige leeftijd hartstikke goed uit en haar voeding speelt daarin een grote rol.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

Havermout met ei 

Net als vele anderen begint Jennifer Aniston haar dag graag met een portie havermout, al voegt ze aan die granen nog een ander ingrediënt toe: eiwitten. Aan Elle vertelt Jennifer dat ze eiwitten aan haar havermout toevoegt om zo ’s ochtends al wat extra proteïne binnen te krijgen. Ze kookt de eiwitten en roert het eiwit vervolgens door haar havermout. Volgens Jen geeft het de havervlokken een romige textuur. Tja Jen, you do you.

Daarnaast kiest ze ’s ochtends ook vaak voor een proteïneshake, voor avocado met eieren of voor glutenvrije muesli met een banaan.

Andere maaltijden

De lunch van Jennifer is wat eentoniger dan haar ontbijt. De actrice kiest vrijwel altijd voor een salade met veel groenten en proteïne. Ze probeert wel te variëren met verschillende groentes, maar kiest zelden voor een andere lunch.

Veel spannender maakt ze haar diner overigens ook niet. De Friends-actrice zorgt er ‘s avonds ook weer voor dat ze voldoende groente en eiwitten binnenkrijgt. Zo eet ze onder andere veel rauwe groente, hardgekookte eieren, botersla en pulled chicken. Volgens Jennifer helpt het ook om maaltijden van tevoren klaar te maken.

Snacks en cheatmeals

Zoals je waarschijnlijk wel verwacht, zijn ook Jennifers snacks verantwoord. Ze bestaan voornamelijk uit appels en noten of pindakaas. Deze vormen een perfecte combinatie van koolhydraten, gezonde vetten en proteïne en zijn bovendien makkelijk mee te nemen.

Jennifer zondigt vrijwel nooit, maar als ze dat wel doet, eet ze het liefst een groot bord pasta. Haar favoriete pastamaaltje is een gezondere variant van de pasta carbonara. De actrice maakt hem met een saus van kalkoenfilet, ei, Parmezaanse kaas en water en ze gebruikt geen olie, boter of room. Tja, wij stellen ons iets anders voor bij een cheat meal, maar ieder zijn ding.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');