What's new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.

What's new

Happy in Shape verzamelt elke week de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

bloomon en FonQ presenteren vazentrends van dit najaar

Online woonboulevard fonQ en online bloemist bloomon bundelen hun krachten. Speciaal voor dit najaar zetten de stylisten van bloomon en fonQ de laatste vazentrends op een rij. Want laten we eerlijk zijn: een mooie bos bloemen vraagt om een mooie vaas! Van klassieke keramische vazen tot artistieke eyecatchers met uitgesproken prints; stuk voor stuk een musthave in je huis. De vazen vind je hier en de prachtige bloemen bestel je zoals altijd hier via boomon.

Dit wil je: de nieuwe Dior en Technogym Limited Edition

Technogym en Dior hebben de handen ineengeslagen om een exclusieve serie fitnessproducten in beperkte oplage te creëren. De fitnessproducten voor thuis zijn een loopband, een multifunctionele fitnessbank en een wellnessbal.
Deze speciale creaties, geproduceerd in Italië in Technogym Village, inspireren een levensstijl waarin lichaamsbeweging en stijl worden gecombineerd en zo mensen motiveert een gelukkiger en gezonder leven te leiden. De Dior en Technogym Limited Edition-series zijn vanaf januari 2022 exclusief verkrijgbaar in Dior-boetieks wereldwijd. Meer info vind je hier.

Gisou lanceert Honey Infused Face Oil

Na het enorme succes van de Honey Infused Hair Oil, gevolgd door vele andere haarproducten, waagt Negin Mirsalehi zich nu ook aan gezichtsverzorging met de Honey Infused Face Oil. De gezichtsolie is multi-inzetbaar voor alle typen huid. De honing en saffloerolie zorgen voor een diepe hydratatie van de huid. De teunisbloem- en rozenbottelzaadoliën kalmeren de huid, egaliseren de huidtint, minimaliseren fijne lijntjes en beschermen de huid tegen beschadiging. Als-ie net zo goed is als de haarolie, zouden wij het wel weten! De Honey Infused Face Oil is te koop via Gisou.com.

Goodiebox lanceert Non-Apology campagne

Vandaag de dag voelen talloze vrouwen zich schuldig omdat ze niet voldoen aan de maatschappelijke verwachtingen. Uit onderzoek van Goodiebox is gebleken dat maar liefst 83 procent van alle vrouwen regelmatig worstelt met schuldgevoelens. Ze voelen zich schuldig in alledaagse situaties en heroverwegen bijna elk aspect van hun manier van leven. Of ze nu te assertief zijn of te aardig, carrière maken of weinig geld verdienen, verdrietig zijn of heel gestresst zijn, make-up dragen of juist géén make-up dragen. De maatschappij heeft hen het gevoel gegeven dat alles wat ze doen fout is. Goodiebox hoopt hier een einde aan te maken met de Non-Apology campagne die vrouwen aanmoedigt te zijn wie ze willen zijn zonder zich ook maar ergens schuldig over te voelen. Volgens hen wordt het tijd dat we de hashtag #sorrynotsorry gaan omarmen en leren om wat vaker non-apologies te maken en daar zijn wij het helemaal mee eens.

Moonsisters Lieke en Jetteke van Lexmond lanceren nieuw platform

Na jaren zichzelf verdiept te hebben in de kracht van de Maan inclusief alles wat hierbij hoort en bijzondere mensen met een enorme schat aan kennis te hebben gesproken, was het hoogtijd om al deze ervaringen en kennis te bundelen op een openbaar platform: Moonsisters.com. Het platform is een plek waar je geïnspireerd wordt op alle fronten en ontdekt hoe je dichter bij jouw kern komt – en misschien wel jouw mooiste leven leidt. Het platform staat vol met mooie artikelen over de Maan, beauty, food, wellness, gezondheid, kinderen en reizen. Ook zullen er leuke en inspirerende video’s gedeeld worden en vind je een webshop met de liefste en mooiste cadeautjes van de mooiste merken.

Tanrevel lanceert: Tanrevel PRO

Tanrevel PRO is het nieuwe en verbeterde spray tan-apparaat voor thuisgebruik. In slechts 15 seconden (ja, je leest het goed) heb je een natuurlijke, streeploze en sunkissed tan. Dezelfde veganistische, aangenaam geurende vloeistof als dat je gewend was van Tanrevel, maar nu met een nieuw en verbeterd bruiningsapparaat dat grotere delen van je lichaam en gezicht in een mum van tijd bedekt. Je shop hem hier.

Easyhotel bestaat tien jaar en deelt uit!

In oktober bestaat de 'superbudget' hotelketen easyHotel tien jaar in de Benelux. Bij easyHotel geloven ze dat een fijn verblijf niet gaat over de fancy giftshop in het hotel of over hoe uitgebreid het ontbijt is. Het gaat wél over lekker slapen, een perfecte douche, het beste van je dag maken en het creëren van memorabele momenten. Bij easyHotel zorgen ze daarom voor een goede nachtrust voor een lage prijs. Het tienjarige bestaan viert easyHotel met een speciale jubileumactie voor alle Benelux locaties. De hele maand oktober boek je Easyhotel's grote Birthday Booking Deal, voor tien Euro per persoon per kamer, met de boekingscode HAPPYBIRTHDAY. Bekijk de deal hier.

Nieuw van Biodermal: SkinBooster serums

Als er één product niet in je dagelijkse routine mag ontbreken, dan is het wel een serum. Of je nou op zoek bent naar extra stevigheid, hydratatie of een glow, de nieuwe hooggeconcentreerde, effectieve SkinBooster serums van Biodermal beantwoorden all your needs. Ze zijn geformuleerd met wetenschappelijk bewezen effectieve ingrediënten (hello vitaminen en hyaluronzuur) en zijn helemaal afgestemd op specifieke huidbehoeften. De serums geven je huid elke dag opnieuw een boost, voor een zichtbaar verbeterde, stralende huid. Een serum gebruik je altijd na je reiniging en voor je dag- of nachtverzorging. De Biodermal Skin Boosters zijn los of in combinatie met elkaar te gebruiken en zijn geschikt voor elk huidtype, ook voor de gevoelige huid. Je koopt ze hier.

Duurzaam shopping platform SCOON lanceert korte film in samenwerking met Thekla Reuten

Met kleine veranderingen in het dagelijks leven kan er al een groot verschil ontstaan en dat is precies waar SCOON voor staat. Door middel van het duurzame shopping platform wordt het leuk en toegankelijk om mooie merken, die zich tevens ook inzetten voor het creëren van een duurzame en ethische toekomst, te winkelen. Door het lanceren van de korte film wil SCOON deze boodschap nog meer kracht bijzetten. Dit deed zij samen met onder andere Thekla Reuten (bekend van Nederlandse en internationale films) en regisseur Alexander Braam. De film is gedraaid door Myrthe Mosterman (award-winner Gouden Kalf Beste Camera) en geproduceerd door Mike Teevee. Het is een ode aan de natuur en een herinnering aan iedereen om zelf verantwoordelijkheid te nemen bij het maken van alledaagse keuzes.

SCOON | Manifesto from SCOON on Vimeo.