Winactie: limited edition tassen van Alpro

Alpro versierde onlangs gebouwen in Amsterdam en Utrecht met banners met de boodschap: ‘Sorry melk ;-) – je koffie is klaar voor plantaardig’. Wat er na de actie met de banners gebeurt? Normaal worden ze weggegooid, maar aangezien Alpro enorm inzet op duurzaamheid, heeft het merk een veel betere én leukere oplossing bedacht.

Alpro

No waste

We denken er liever niet over na, maar veel reclamemateriaal wordt, als het niet meer nodig is, weggegooid. Zonde, want je kunt het vaak nog goed gebruiken, zo bewijst Alpro.

Het bedrijf dat lekkere plantaardige variaties op onder andere melk en yoghurt produceert, denkt er niet aan om de banners die gebruikt zijn voor de campagne weg te gooien. Allereerst omdat de stof superstevig is, maar ook omdat het merk streeft naar minder waste. Zo zijn de verpakkingen van de alternatieven op zuivel helemaal recyclebaar en hoopt Alpro in de toekomst van 100% plantaardige verpakkingen gebruik te kunnen maken.

Tassen

Wat er met de banners gebeurt zodat ze geen afval worden? In een maatschappelijke werkplaats in Breda wordt het superstevig materiaal gebruikt om er een limited edition tassenlijn van te maken.

Alpro heeft een deel van deze exclusieve tassen gevuld met Alpro Barista Oat én heerlijke koffie uit het assortiment van Merijn Gijsbers, een van Nederlands beste barista’s. Enne, goed nieuws: Happy in Shape mag vijf lezeressen blij maken met zo'n gevulde tas.

Winnen?

Zie jij jezelf al over straat paraderen met een van de hippe tassen om vervolgens thuis een lekker (plantaardig) koffie'tje te maken? Stuur dan een e-mail met je NAW-gegevens en de reden waarom jij moet winnen naar marketing@pijpermedia.nl met 'Alpro' als titel. Succes!