doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

3 Gekke dieettrucjes die écht zouden werken

Een beetje vreemd, maar het proberen waard.
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
@media (max-width: 679px){#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-617497ac46ec6 img{#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-617497ac46ec6 img{#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-617497ac46ec6 img{#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-617497ac46ec6 img{#fig-617497ac46ec6 img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}dieettrucjes

Hoewel je prachtig bent zoals je bent, kan het om allerlei redenen alsnog zo zijn dat je wat af wil vallen. Let je al op je eten, sport je genoeg, maar heb je niet het idee dat er echt veel gebeurt? Dan heb je misschien een plan B nodig. Deze 3 dieettrucjes zijn een beetje vreemd, maar zouden wel werken. Probeer ze uit!

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

1. Drink water voor je gaat eten
Dit is misschien wel de makkelijkste truc. Uit een onderzoek van het blad Obesity is gebleken dat 1 of 2 glazen water drinken voor het eten een zeer effectieve manier is om niet te gaan overeten. Daarnaast is gebleken dat je spijsvertering met 10 procent wordt versneld als je water drinkt voor de maaltijd.

2. Slurp soep
Uit onderzoek van Appetite is gebleken dat mensen die een low-calorie soepje voor hun maaltijd aten, de rest van hun maaltijd minder calorieën tot zich namen. Daarnaast kregen de mensen die vooraf een soepje namen, minder snel weer een hongergevoel na het eten.

3. Denk jezelf slank
Onderzoekers van de Universiteit van Birmingham ontdekten dat mensen die dachten aan hun lunch van dezelfde dag de rest van de dag minder snacks aten. Tijdens de maaltijden werd hen gevraagd: hoe ziet die maaltijd eruit? Hoe ruikt het? Hoe smaakt het? Wat is de structuur? etc. Door hier bewust aan te denken, heb je minder snack-trek.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');