Happy in Shape verzamelt elke week de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.
Zalando lanceert oproep aan alle Nederlandse sportievekingen (in spe) met campagne 'supporters van sporters'
Fit worden, meer zelfvertrouwen krijgen of je gelukkiger voelen – wat de reden ook is, met deze campagne wil Zalando alle Nederlanders motiveren om (weer) te gaan sporten. De webshop zorgt ervoor dat het de kandidaten aan niks ontbreekt: ze worden geholpen met bijvoorbeeld training, coaching of equipment en uiteraard – een nieuwe sportoutfit. Alle Nederlanders kunnen zich vanaf nu aanmelden om kans te maken op deze motivatieboost en daarmee een hoofdrol in de nieuwe Zalando-campagne te bemachtigen.
Nurishh: nieuw plantaardig merk in het kaasschap
Liefde gaat door de maag. Of je nu lactose intolerant, vegan of flexitariër bent, iedereen moet samen kunnen genieten van een pizza, hamburgers en pasta. Daarom zijn nu de vier plantaardige producten van Nurishh verkrijgbaar bij Albert Heijn. De Nurishh plakken origineel, Nurishh plakken met cheddar-smaak, Nurishh geraspt origineel en Nurishh geraspt met mozzarella- smaak zijn veelzijdig en makkelijk te verwerken in allerlei recepten. Ook zijn ze rijk aan calcium en vitamine B12. Meer weten? Klik hier.
Tanrevel lanceert Golden Brown Tanning Mousse & Glow Peel Pads
Aan hun populaire beauty tool voegen ze twee nieuwe producten toe: Golden Brown Tanning Mousse & Glow Peel Pads. De tanning mousse is een gouden, natuurlijke, streeploze en egale tan met dank aan de lichtgewicht, vegan & cruelty free formule. De mousse hydrateert, voorkomt rimpels en puistjes, stimuleert de elasticiteit van de huid, behandelt striae en is ook geschikt voor de vette huid. Met de pads til je je zelfbruiner naar een hoger niveau. Ze zorgen voor een natuurlijke glans, exfoliëren de huid en dragen bij aan een gelijkmatige, natuurlijke en langdurige bruine teint. Laat de zomer maar komen! Je bestelt de producten hier.
Waterdrop® verovert Nederland
De oprichters van Waterdrop® hebben een duidelijke missie: mensen over de hele wereld inspireren om meer water te drinken. Na het grote succes in de UK, is ‘s werelds eerste microdrink daarom nu ook in Nederland verkrijgbaar met 10 verschillende smaken. Het kleine bruisend blokje lost op bij contact met water en zit boordevol fruit en plantenextracten die verrijkt zijn met vitamines om zo altijd en overal een heerlijke suikervrije drank te creëren. De ingrediënten zijn exclusief afkomstig van de beste en betrouwbaarste vruchten en planten boeren van over de hele wereld. Ook gebruikt waterdrop® 97% minder plastic dan traditionele met flessen gevulde dranken. Naast de drops kun je bij Waterdrop® ook terecht voor prachtige waterflessen en andere accessoires. Neem daarom zeker hier een kijkje op de site.
MÁDARA voegt twee nieuwe producten toe aan de Time Miracle range
De Time Miracle range is de eerste anti-ageing huidverzorgingslijn ter wereld die is gebaseerd op huidverjongend en -stimulerend berkensap. De twee nieuwe producten zijn ontwikkeld voor de rijpere huid en bieden verfijnde oplossingen voor next level skin care routines: de Reface Sleep & Peel Overnight Serum en de Radiant Shield Day Cream SPF 15. De geavanceerde formule van de Reface Sleep & Peel Overnight Serum helpt de huid herstellen en laat haar er voller en gladder uitzien. De Radiant Shield Day Cream SPF 15 biedt intensieve hydratatie en minerale zonbescherming in één. Je koopt ze hier.
Reebok onthult videoserie gericht op sport en gemeenschap
Samen met de start van het FW21 seizoen, onthult Reebok een nieuwe videoserie, genaamd “Reconnect”, om consumenten een eerste blik te geven op de vernieuwde creatieve richting van het merk. Deze nieuwe visie wordt aangestuurd door vicepresident Creative Direction Kerby Jean-Raymond en Artistic Marketing Director Jide Osifeso. De serie is een verzameling van momenten weergegeven door de lens van sport en gemeenschap en geïnspireerd op Osifeso's eigen relatie met sport toen hij opgroeide.
Witlof Skincare presenteert de Gentle Cleansing Milk
Witlof Skincare, het Nederlandse vegan huidverzorgingsmerk met 100% natuurlijke producten, presenteert de Gentle Cleansing Milk. Het reinigingsproduct bevat aloë vera-sap en verzorgende plantaardige oliën die de huid zuiveren, kalmeren en verzorgen. De Gentle Cleansing Milk is specifiek voor de droge of gevoelige huid ontwikkeld en reinigt door haar samenstelling zelfs de meest droge huid op een milde manier. Je koopt 'em hier.
Yamba lanceert multifunctionele Moringa olie
Yamba staat bekend om de Moringa poeders die zij maken van het blad van de Moringa boom. Nu komt Yamba met iets nieuws: olie die gemaakt is van de zaden van deze climate-smart crop. De zaden worden geperst tot een natuurlijke olie met een aardse geur en vrij van chemicaliën. De voedende olie houdt de huid jong en zacht en kan voor verschillende dingen gebruikt worden: voor het gezicht en de huid als onderdeel van een skincare routine, voor massage- en aromatherapie, als haarolie, maar ook als aftersun lotion door de hydraterende en verkoelende werking. Omdat het een 100% natuurlijk olie is kan de olie zelfs in de keuken worden gebruikt als bijvoorbeeld saladedressing. Hier verkrijgbaar.
UNIQLO brengt verkoeling met zomers "AIRism" drankje
UNIQLO Nederland werkt samen met de in Amsterdam gevestigde bubble tea concept store CHUN Amsterdam voor een limited edition drankje, geïnspireerd op UNIQLO´s kenmerkende AIRism technologie. Het drankje, dat bestaat uit vers watermeloen sap, siroop, Yakult en gekoelde groene thee, resulteert in een frisse, zomerse ijsthee die het verkoelende gevoel oproept dat UNIQLO´s AIRism kleding geeft. Om klanten zich nog frisser te laten voelen bieden UNIQLO en CHUN Amsterdam een speciale korting van 20% op AIRism innerwear bij aankoop van het drankje. Het UNIQLO X CHUN Amsterdam AIRism drankje is exclusief verkrijgbaar bij CHUN Amsterdam gedurende de maanden juni en juli 2021 in de Berenstraat 4 te Amsterdam.