Partners derde editie Nationale Week Zonder Vlees bekend

Hier kun je binnenkort dus genieten van vegetarische maaltijden.
logo

Het is bijna zover: de Nationale Week Zonder Vlees. Van 9 tot en met 15 maart wordt Nederland aangespoord om geen vlees te eten, of dat in elk geval drastisch te beperken. Het doel van de campagne is om te laten zien hoe makkelijk het is om vegetarisch te eten. Ook buiten de deur! En om dat te bewijzen, hebben dit jaar een aantal nieuwe (internationale) bedrijven zich voor de actie aangemeld.

Partners

Initiatiefnemer van de campagne, Isabel Boerdam, vertelt dat ze zeer tevreden is met het aantal partners: ‘Het merendeel van de partners van vorig jaar heeft zicht dit jaar opnieuw aangemeld. Dat laat zien dat deze campagne echt impact heeft gehad en opnieuw breed wordt gesteund. Daarnaast hebben we een aantal nieuwe partners, zoals Accor, Ikea en KFC. Het wordt daardoor steeds makkelijker om altijd en overal voor een vegetarische optie te kiezen. Die vegetarische opties in het dagelijkse voedselaanbod zijn essentieel.’ Naast de bovengenoemde partners, doen ook Albert Heijn, Aldi, Ekoplaza, De Bijenkorf, Domino’s en Subway mee. In totaal zijn er 63 partners, genoeg keuze dus!

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5e4b7571983a5', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });