doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_menu_allpages');

What's new: de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen

Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle.
doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_below_image_article');
What's new

Happy in Shape verzamelt elke week de nieuwtjes die té leuk zijn om niet te delen. Van food, health en sport tot fashion, beauty en lifestyle; lees mee.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_top_article');

CÎME lanceert skincare boxen op maat

Het Belgisch huidverzorgingsmerk CÎME zorgt al jaren voor natuurlijke producten in je badkamer. Nu helpt het merk je ook met je skincare routine. Elke huid is uniek en heeft behoefte aan verzorging op maat. Hoe weet je dan welk huidtype je hebt? Een skincare test die je vertelt welke CÎME box je nodig hebt. Of je nu een vette, gevoelige, droge of gecombineerde huid hebt, er is voor iedere huid een passend box. De test kun je hier doen.

Maak kennis met het nieuwe voedingssupplementen merk Yamba

Yamba is een nieuw voedingssupplementen merk dat verschillende supplementen en proteïnepoeders aanbiedt met Moringa, een enorm voedingrijke plant met 96 verschillende voedingsstoffen, als hoofdingrediënt. Yamba heeft als missie gezonde voeding voor iedereen toegankelijk te maken. Een dagelijkse portie van de wonderboom Moringa kan de gezondheid ondersteunen.

De hechte samenwerking met Malawiaanse boeren en Yamba zorgt voor groei. Yamba hanteert een give-back systeem waarbij met elk product dat wordt verkocht een plant aan de boeren wordt gegeven. Op deze manier kan de boer uitbreiden en meer mensen worden gevoed. De producten van Yamba zijn te bestellen via yambahealth.com.

Anna Nooshin lanceert eigen cosmetica label genaamd Noosh

Anna miste een beautylijn met producten die natuurlijk, duurzaam, inclusief, betaalbaar en daarnaast makkelijk in gebruik zijn. Producten die nét even die extra glow geven. En dus ontstond Noosh, een 'cosmetica abonnement' waarbij de producten nkel via een subscription verkrijgbaar zijn. Iedere maand ontvangen members een nieuwe collectie, bestaande uit colored cosmetics, maar ook haar- en skincare producten. Deze zijn altijd 100% cruelty free, veelal vegan en ontwikkeld met Noosh’ eigen formules in Italië. Toch blijft de prijs scherp: voor €24,95 heb je maandelijks een box met 4 tot 5 beauty producten. Daarnaast heb je als Noosh member toegang tot een inclusieve, online community voor dromers en doeners. Een platform vol member-only content met tips & tricks, masterclasses en interactieve concepten. Je kunt je aanmelden op www.nooshbeauty.com, waarna je op de wachtlijst voor de eerste collectie komt.

Nieuwste adidas drops en exclusieve content komen samen in app CONFIRMED

Nooit meer een release van exclusieve sneakers missen, of adidas collabs met bijvoorbeeld Pharrell, Sean Wotherspoon, en Y-3? CONFIRMED geeft de adidas-community onder meer toegang tot het shoppen van exclusieve producten en toont geplande drops. Daarnaast wil adidas meer inspiratie geven aan de sneakerliefhebbers. CONFIRMED neemt je daarom mee in het verhaal achter de schoen, via interviews en achtergronden over de makers en het product. De artikelen en video’s gaan dieper in op hoe projecten en samenwerkingen tussen adidas en andere merken of mensen tot stand komen. Ook vind je er de nieuwste trends, nooit vertoonde archiefbeelden en interviews met makers, designers en artiesten. Een complete digitale beleving voor alle liefhebbers van sneakers en streetwear! CONFIRMED is vanaf maandag 1 maart beschikbaar voor Android en Apple.

Fjällräven lanceert unieke en duurzame lijn Samlaren

Het Zweedse merk lanceert een unieke en duurzame lijn genaamd Samlaren (‘De Verzamelaar’). Deze capsule collectie geeft restmateriaal nieuw leven, onder meer in de vorm van een herinterpretatie van iconische succesnummers van Fjällräven, zoals de klassieke Greenland Jacket en de Kånken rugtas. Elk product draagt een uniek nummer en is in zeer beperkte oplage verkrijgbaar. Het Samlaren initiatief zal van seizoen op seizoen overgedragen worden, met telkens weer tijdloze producten vervaardigd uit nieuwe restmaterialen en in nieuwe kleursamenstellingen. Samlaren SS21 is nu verkrijgbaar in geselecteerde winkels en op www.fjallraven.com.

Het beste aanbod Camping en Glamping op één platform

Wil jij er even tussenuit? Op https://www.campingenglamping.nl vind je op een eenvoudige manier het beste aanbod voor je aankomende camping of glamping vakantie. Bij Camping&Glamping boek je direct bij de aanbieder of eigenaar zodat je nooit teveel betaalt. De aanbieders zijn door de specialisten gecontroleerd en samengebracht op deze compacte website waar je snel en gemakkelijk een groot aanbod voor alle soorten vakanties in Nederland, maar ook verder in Europa kunt vinden.

MÁDARA Cosmetics lanceert twee nieuwe producten

Goed nieuws voor je ogen! MÁDARA lanceert de row & Fix Brow & Lash booster dat de haargroei stimuleert door slim gebruik van onder andere peptiden en organic cantharelextract die wimpers en wenkbrauwen voller, krachtiger en bolder maken. Maard dat niet alleen, ze presenteren ook de Time Miracle Eye Lift Mask – Hydra Gel Eye Patches, een masker dat verfrist, voedt, hydrateert en de huid rondom de ogen direct lift.

De toekomst van tanning: Tanrevel

Het van origine Zweedse, unisex beauty label heeft er hun missie van gemaakt om de nieuwe norm te stellen voor hoe we ons slim, knap en bovenal veilig kunnen (zelf)bruinen zonder concessies te doen aan de resultaten. En dat is gelukt. De game changer op het gebied van zelfbruining is Tanrevel, een beauty tool die ervoor zorgt dat je het hele jaar door van een natuurlijke tan en glow bent voorzien. De baanbrekende technologie combineert bruiningsvloeistof met stoomtechnologie, wat het gemakkelijker en sneller voor de huid maakt om de vloeistof op te nemen met als resultaat een 5 dagen lange glow. Alle ingrediënten in de vloeistof zijn door de natuur gemaakt, is 100% veganistisch, niet op dieren getest en dragen het PETA-Aproved Vegan keurmerk.

Flamingo: the products you want, for the hair you don’t

Flamingo, het baanbrekende-ontharingsmerk voor vrouwen uit de VS, is nu ook in Nederland gelanceerd. Flamingo is een ontharingsmerk opgericht door vrouwen, voor vrouwen, dat een reeks hoogwaardige, redelijk geprijsde producten biedt die de verschillende manieren waarop vrouwen ervoor kiezen om voor hun lichaam te zorgen ondersteunen.

De frustraties die veel Nederlandse vrouwen kunnen ervaren bij het scheren - zoals uitslag, sneetjes en snijwonden is een van de issues die Flamingo aan wilt pakken. Daarnaast zijn veel vrouwen niet tevreden over de gladheid na een scheerbeurt en is er een gebrek aan duurzaamheid - meeste messen blijven niet lang genoeg scherp. Flamingo streeft ernaar om van scheren weer een positieve ervaring te maken: een me-time moment om goed voor jezelf te zorgen.

No Rules lanceert de "No Rules Experience Box"

Is het maken van keuzes niet aan jou besteed en zie je het liefst je hele keukentafel vol verschillende mouth-watering gerechten? Deze week komt Restaurant & Bar No Rules met de ‘No Rules Experience Box’: een box die alles bevat waar het Amsterdamse restaurant voor staat. Het is allemaal net iets eigenzinniger en wat meer high-end. Zo vind je onder andere in de box een ‘Pizza Boerenkool’ met salsiccia, witlof en boerenkoolchips en burrata met gerookte amandel. Maar ook de ingrediënten voor twee frisse cocktails die je thuis zelf kunt afmaken. Zo tover je binnen een handomdraai je keukentafel om tot een ware restaurant setting – met alles erop en eraan. De box is voor € 44,50 per persoon te bestellen.

Naïf lanceert natuurlijke worry-free zwangerschapslijn

Tijdens een zwangerschap gieren de hormonen door je lijf en verandert er van alles aan je lichaam en je huid. Mooie veranderingen zoals ‘the pregnancy glow’, maar ook wat minder prettige veranderingen zoals een jeukende huid of striae. Speciaal voor alle mama’s lanceert Naïf een natuurlijke zwangerschapslijn vol ingrediënten zoals sheabutter, arganolie en jojoba, die het natuurlijke groeiproces van de huid en je hormonale systeem ondersteunen, in plaats van verstoren.

doDisplay('div-gpt-ad-HISNL_in-content_bottom_article');